Ik had alleen in de prebeginnersklasse ingeschreven en niet in de beginners dat vond ik nog teveel van het goede voor een eerste keer.
Ik vond het heel erg leuk ook de sfeer en de entourage en het smaakt dan ook naar meer.
Moderator: moderatorteam

Yep tante Fly heeft het super gedaan.Rosita Compagner schreef:Enne, met welke geweldige hond deed je dit.....................
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd Jeanet en Fly! Ook namens het kleine neefje en nichtje Freckles en Freebee

Jeanet 20 schreef:Gister mijn allereerste Obediencewedstrijd gelopen in de pre beginners en we werden tweede![]()
Ik had alleen in de prebeginnersklasse ingeschreven en niet in de beginners dat vond ik nog teveel van het goede voor een eerste keer.
Ik vond het heel erg leuk ook de sfeer en de entourage en het smaakt dan ook naar meer.
Nou inderdaad dat incident had weleens heel anders kunnen aflopen (en dan doel ik op het teckeltje) :N:Zenith schreef:Jeanet 20 schreef:Gister mijn allereerste Obediencewedstrijd gelopen in de pre beginners en we werden tweede![]()
Hoi Janet,
Ik heb je gezien.( Was aan het helpen tijdens de stay's)
Jammer nog van dat "uitvallen" van dat hondje naast je.
Leuk dat je de eerste wedstrijd zo leuk vond.
Hopelijk zien we je weer!!
Groetjes van Mirjam.

Jeanet 20 schreef:Nou inderdaad dat incident had weleens heel anders kunnen aflopen (en dan doel ik op het teckeltje) :N:Zenith schreef:Jeanet 20 schreef:Gister mijn allereerste Obediencewedstrijd gelopen in de pre beginners en we werden tweede![]()
Hoi Janet,
Ik heb je gezien.( Was aan het helpen tijdens de stay's)
Jammer nog van dat "uitvallen" van dat hondje naast je.
Leuk dat je de eerste wedstrijd zo leuk vond.
Hopelijk zien we je weer!!
Groetjes van Mirjam.
Ik dacht echt dat Fly niet meer zo steady zou blijven zitten en liggen na dat incident maar gelukkig was dat wel het geval.
Jammer genoeg staan er geen foto`s van mij tussen op de site; wel van die uitvallende hond maar volgende keer beter
Jeanet 20 schreef:Nou inderdaad dat incident had weleens heel anders kunnen aflopen (en dan doel ik op het teckeltje) :N:
Ik dacht echt dat Fly niet meer zo steady zou blijven zitten en liggen na dat incident maar gelukkig was dat wel het geval.
Jammer genoeg staan er geen foto`s van mij tussen op de site; wel van die uitvallende hond maar volgende keer beter
Jij ook gefeliciteerd met je eerste prijs en inderdaad zijn de volgende 2 wedstrijden mij ook te ver wegZenith schreef:Ik sta dit keer ook niet in de foto galerij, alleen op het eind bij de prijs uitreiking( ik was nl 1ste geworden in de A klasse)
Soms lukt het niet om alle deelnemers te portreteren.
De volgende wedstrijd is behoorlijk ver weg, en ik heb een seminar dus deze ga ik niet.