Moet ook wel zeggen dat ik dat gekke, typische rottweiler gedrag nu best heel erg mis hoor.
Misschien ooit..... zal niet zeggen dat er nooit meer een rott komt.
Moderator: moderatorteam

Achterlijk volk.Nanna schreef:En HIER nog zo'n verantwoordelijke eigenaar![]()
Wat wil je bewijzen, ten koste van je kind wellicht? Één hap naar achteren en die baby is haar gezicht kwijt.

Het was de manier waarop deze hond dat deed. Mijn herders zouden ook ingrijpen hoor maar wel met veel bombarie w.s.Caro. schreef:Haha, nou daar kan ik me wat bij voorstellenCash schreef:Zo hadden wij een beer van een rottweiler reu bij de uitlaatservice.Caro. schreef:Verstarren is heel typisch Rottweiler. Vast niet alleen voorbehouden aan een Rottweiler, maar dat is hét kenmerk dat je echt effies niet door moet gaan![]()
).
Die stond altijd los achterin de bus, voor de kenneltjes.
Het was een schat van een hond maar liet absoluut niet met zich sollen. En idd, dan verstarde hij ook. Gaf heeeel duidelijk aan "nu stoppen!".
Wij liepen eens ergens toen een onbekende meneer compleet uit zijn dak ging tegen mij. Die meneer kwam behoorlijk dreigend over.
En ineens kwam die rottweiler reu de bus uit, uiterst kalm hoor maar met een ijzige blik kwam hij naar mij en die meneer toe :N: .
Die meneer wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken waarop die reu zich omdraaide en de bus weer instapte....En toch he? op die momenten ben je maar wat blij met zo'n hond, tenminste, ik wel.
Zo is Puchu ooit aangevallen toen hij een pupje was. Van echt grote afstand kwam een Labrador reu (ik ken de reu en dat is echt geen lieverdje) keihard op hem afgerend en dook bovenop hem. Puchu was 9 of 10 weken pas.
Ik liet direct Kaya los en die werkte hem er binnen 2 seconde vanaf en daarna ging ze voor Puchu staan. De Labrador wilde nog een keer aanvallen, ze stond er tussen en deed niks behalve ijzig kalm en 'opgeblazen' keek ze de Lab.reu recht aan.
Die droop af. En ook toen, tja ik kan er niks aan doen, maar ik was zo trots op haar hoe ze dit deed. Terwijl ze best een kattenkop is en een rotsnauw kan geven, maar nu stond ze er als één blok beton, ijzig kalm.

herejede schreef:rottweilers ik ben er gek op, heb dan ook nooit een nare ervaring gehad met vreemde rotties
mijn eigen rotties zijn waaks, baasgericht en heeel lief voor eigen gezin en bekenden
geweldig karakter hebben ze
maar kan me wel voorstellen dat vreemde er wat huiverig zoor zijn, er komen dan haast nooit vreemden op bezoek, en ja dan gaan ze ook naar buiten
zal er ook nooit gezellig mee gaan lopen naar een markt of zo
ik heb ze puur voor mezelf, en samen kunnen ze heerlijk spelen, heb ik geen vreemde honden voor nodig.
Als ik dan een keer naar het bos wil, of lekker hier door de wijk wil banjeren, neem ik boedje mee, een heerlijke russel die met iedereen kan

Pepie schreef:herejede schreef:rottweilers ik ben er gek op, heb dan ook nooit een nare ervaring gehad met vreemde rotties
mijn eigen rotties zijn waaks, baasgericht en heeel lief voor eigen gezin en bekenden
geweldig karakter hebben ze
maar kan me wel voorstellen dat vreemde er wat huiverig zoor zijn, er komen dan haast nooit vreemden op bezoek, en ja dan gaan ze ook naar buiten
zal er ook nooit gezellig mee gaan lopen naar een markt of zo
ik heb ze puur voor mezelf, en samen kunnen ze heerlijk spelen, heb ik geen vreemde honden voor nodig.
Als ik dan een keer naar het bos wil, of lekker hier door de wijk wil banjeren, neem ik boedje mee, een heerlijke russel die met iedereen kan
![]()