Mag eventueel ook per PB hoor
Knappe vent hoor, plaats je ook nog even een foto van Smitthy?
Moderator: moderatorteam
hahahahahalianne05 schreef:Knappe vent hoor! Spannend hoor!!
Haha nu weet ik het:
Gisteren hadden we proefexamen KK1, bij het het rassen herkennen stond een Basenji, en helemaal geconcentreerd schreef ik podenji, bij het controleren dacht ik huh, dat ras wist ik! Hoe kom ik nou bij PodenjiNu weet ik waarom ik het opschreef, door jouw naam!
Gelukkig was het maar proefexamen!
Ik heb contact met dhr. Fernhout, hij is ook bereid het sperma voor mij over te laten vliegen, iets wat ik ook erg prettig vind omdat hij er ervaring mee heeft.Shima schreef:Marrianne, naar welke kliniek ga je voor de KI en waarom? Ik ben me ook aan het oriënteren voor Zanthe. Er is helaas (nog) geen reu voor haar in Europa en dus zullen wij ook KI moeten laten doen. Ik heb begrepen dat het in Hoogeveen ook gedaan wordt?
ehm ja dat heb ik om de reden die jij aangaf ook gevraagd, en heb er ook antwoord op gehad, maar ik ben het antwoord , om eerlijk te zijn, alweer vergetenMARC_S schreef:Hele gave hond!Weet je waarom hij gecastreerd is? Dat zou ik wel vragen omdat dat misschien met karakter of evt medische problemen te maken kan hebben. Niet dat dat erg hoeft te zijn maar ik zou wel benieuwd zijn zelf
dan maar hopen dat het beter ging dat bij mij. Uiteindelijk kwam het sperma veel te laat (pas op dinsdag) omdat er in het weekend niet gevlogen werd (teef zou op ideale punt zijn zondag/maandag), ik moest heel veel zelf regelen ondanks allerlei beloftes etc etc. Uiteindelijk heeft het mij klauwen vol geld gekost, heel veel op en neer gereis, veel telefoontjes en vooral veel frustraties en 1 pup.....Podenji schreef:Ik heb contact met dhr. Fernhout, hij is ook bereid het sperma voor mij over te laten vliegen, iets wat ik ook erg prettig vind omdat hij er ervaring mee heeft.Shima schreef:Marrianne, naar welke kliniek ga je voor de KI en waarom? Ik ben me ook aan het oriënteren voor Zanthe. Er is helaas (nog) geen reu voor haar in Europa en dus zullen wij ook KI moeten laten doen. Ik heb begrepen dat het in Hoogeveen ook gedaan wordt?
en ik plaats er ff een foto van Smitthy bij
dat klinkt niet best, tot nu toe hoor ik alleen goede verhalen over Fernhout, wel in elk geval wordt het sperma al ruim van te voren overgevlogen, ik wil namelijk niet op het laatste moment sperma overvlieg gedoeDanielle schreef: dan maar hopen dat het beter ging dat bij mij. Uiteindelijk kwam het sperma veel te laat (pas op dinsdag) omdat er in het weekend niet gevlogen werd (teef zou op ideale punt zijn zondag/maandag), ik moest heel veel zelf regelen ondanks allerlei beloftes etc etc. Uiteindelijk heeft het mij klauwen vol geld gekost, heel veel op en neer gereis, veel telefoontjes en vooral veel frustraties en 1 pup.....
ook ik was naar Fernhout gegaan vanwege goede verhalen die ik gehoord heb. Laten we het er maar op houden dat mijn ervaring heel anders is. Ik heb trouwens wel chilled semen laten overkomen (kwam uit Finland) dus vandaar dat het uiteraard op het laatste moment was.Podenji schreef:dat klinkt niet best, tot nu toe hoor ik alleen goede verhalen over Fernhout, wel in elk geval wordt het sperma al ruim van te voren overgevlogen, ik wil namelijk niet op het laatste moment sperma overvlieg gedoeDanielle schreef: dan maar hopen dat het beter ging dat bij mij. Uiteindelijk kwam het sperma veel te laat (pas op dinsdag) omdat er in het weekend niet gevlogen werd (teef zou op ideale punt zijn zondag/maandag), ik moest heel veel zelf regelen ondanks allerlei beloftes etc etc. Uiteindelijk heeft het mij klauwen vol geld gekost, heel veel op en neer gereis, veel telefoontjes en vooral veel frustraties en 1 pup.....

Goed, ik zal maar even happen dan, want je doelt natuurlijk toch op mij. Geeft niet hoor en ik ben ook helemaal niet anti-KI, sterker nog, als een reu aan de andere kant van de oceaan zit, hij heeft al meerdere keren bewezen dat ie wel wil dekken (genoeg libido) en hij is intussen gecastreerd dan lijkt KI een prima oplossing om er toch pups van te kunnen krijgen. Niets op tegen en ik zou hetzelfde doen als ik een Nederlandse reu voor Koko wilde gebruiken, dan ging ik ook niet op en neer vliegen.Podenji schreef:oh er zijn hier mensen nogal anti KI zeg maarNanna schreef:Hoezo een rel?![]()
Ik vind hem heel mooi, ook de kleur. Is het al een baas op leeftijd? Hij ziet wat grijs in de snoet.![]()
hij is nu ruim 7 1/2