edit: foto van Smitthy op verzoek van Shima

Moderator: moderatorteam

hahaha ja inderdaadEllen. schreef:Wow Mar! Wat een mooie man is dat zeg!! Daar ga je er wel 1 van aanhouden toch? Van zo'n mooi koppel!
ik moet het hier eigenlijk niet zeggen denk ik want dalijk krijgen we weer een rel :N:P!nki schreef:Waar zit de reu? Moet je een eindje reizen, of valt het mee?
het zou kunnen, ik heb hem namelijk al sinds ik met Solar een nest wilde fokken op het oogLongFields schreef:Ik vind het een prachtige reu, de tweede foto komt me heel bekend voor trouwens. Kan het zijn dat je die al eerder geplaatst hebt?
oh er zijn hier mensen nogal anti KI zeg maarNanna schreef:Hoezo een rel?![]()
Ik vind hem heel mooi, ook de kleur. Is het al een baas op leeftijd? Hij ziet wat grijs in de snoet.

LongFields schreef:Nou, om de rel aan te slingeren:
Ik vind het echt beláchelijk dat je niet even het vliegtuig neemt met Solar in het vrachtruim om een heen en weertje en "live" wip te doen in de USA. Dat moet je er toch wel voor over hebben zeg....![]()
Heeft ie in ieder geval bewezen dat hij goede genen heeft om wat langer te levenPodenji schreef:oh er zijn hier mensen nogal anti KI zeg maarNanna schreef:Hoezo een rel?![]()
Ik vind hem heel mooi, ook de kleur. Is het al een baas op leeftijd? Hij ziet wat grijs in de snoet.![]()
hij is nu ruim 7 1/2
WHAHAHAHAHAyamie schreef:LongFields schreef:Nou, om de rel aan te slingeren:
Ik vind het echt beláchelijk dat je niet even het vliegtuig neemt met Solar in het vrachtruim om een heen en weertje en "live" wip te doen in de USA. Dat moet je er toch wel voor over hebben zeg....![]()
zou best lullig zijn, als ze daar met Solar zou staan dan, komt dat zaad alsnog niet in Smitthy
Podenji schreef:WHAHAHAHAHAyamie schreef:LongFields schreef:Nou, om de rel aan te slingeren:
zou best lullig zijn, als ze daar met Solar zou staan dan, komt dat zaad alsnog niet in Smitthy![]()
![]()
pesten?Marjoleine schreef:Mooie reu, Marianne.
Een een Ier in patroon, ook nog
Ik vind het mooi!
Laat je sperma pesten voor ze het overvliegen?
Of heeft hij zich recent bewezen?
Testen is pesten.Podenji schreef: ik denk wel dat het getest wordt omdat hij inmiddels gecastreerd is en het sperma dus al ingevroren is, Hij heeft zich echter vorig jaar nog met dat bevroren sperma bewezen. ( 6 pups )
Ik ook!Ik ben erg benieuwd of het allemaal gaat lukken, en ook welke kleurpatronen er dan uit komen
ik heb mijn post inmiddels aangepast, ik was nu zelf in de war, hij is in 2007 gebruikt met bevroren sperma en het waren 5 pups.Marjoleine schreef:Testen is pesten.Podenji schreef: ik denk wel dat het getest wordt omdat hij inmiddels gecastreerd is en het sperma dus al ingevroren is, Hij heeft zich echter vorig jaar nog met dat bevroren sperma bewezen. ( 6 pups )
Ik ook!Ik ben erg benieuwd of het allemaal gaat lukken, en ook welke kleurpatronen er dan uit komen
Hoe zien zijn voorouders eruit?
Nou, dan is de kans groot dat de pups ook allemaal Iers gaan zijn.Podenji schreef: zijn ouders hebben hetzelfde patroon als hij.

we zullen het gaan zien hoop ik!Marjoleine schreef:Nou, dan is de kans groot dat de pups ook allemaal Iers gaan zijn.Podenji schreef: zijn ouders hebben hetzelfde patroon als hij.
Spannend!
ja hoor dat mag je vragenRebble schreef: Mag ik vragen waarom je het toch nog niet helemaal zeker weet (of slinger ik dan onbewust toch de discussie aan, dat is nl. totaal niet mijn bedoeling, in dat geval moet je me maar gewoon negeren)