Ik ben Jules weleens in huis kwijt, maar dan ligt ze gewoon ergens onder een deken. En ik in paniek overal zoeken..
Buitengesloten nog nooit...heb ook geen tuin
Moderator: moderatorteam

Gelukkig is het geen kindyamie schreef:Sita schreef:Vergeet ik nog het ergste te vertellen. Vorige week had ik Rowan in de achterbak gezet om weg te brengen naar de dagopvang en ben niet naar de dagopvang gereden, maar op de automatische piloot gewoon naar mijn werk. En Rowan ligt altijd braaf in de achterbak, dus die kwam pas omhoog toen ik de auto ging parkeren. Maar snel even gemeld dat ik weer even weg was en een uurtje later weer terug was
als je dit hoort, van een moeder of vader, die hun kind zo vergeet, dan is het werkelijk de grootste klootzak/trut enz. die er is, een kind komt natuurlijk niet omhoog en valt dan dus niet op. principe is hier verder hetzelfde...

Of een nacht buitenSita schreef:Gelukkig is het geen kindDie zou je hopelijk ook niet zomaar een ochtend boven opsluiten
Sita schreef:Gelukkig is het geen kindyamie schreef:Sita schreef:Vergeet ik nog het ergste te vertellen. Vorige week had ik Rowan in de achterbak gezet om weg te brengen naar de dagopvang en ben niet naar de dagopvang gereden, maar op de automatische piloot gewoon naar mijn werk. En Rowan ligt altijd braaf in de achterbak, dus die kwam pas omhoog toen ik de auto ging parkeren. Maar snel even gemeld dat ik weer even weg was en een uurtje later weer terug was
als je dit hoort, van een moeder of vader, die hun kind zo vergeet, dan is het werkelijk de grootste klootzak/trut enz. die er is, een kind komt natuurlijk niet omhoog en valt dan dus niet op. principe is hier verder hetzelfde...Die zou je hopelijk ook niet zomaar een ochtend boven opsluiten
Sorry verkeerd gelezenyamie schreef:
ow, dit was geen veroordeling hoor, juist niet... ik snap dat zulke dingen kunnen gebeuren, ik dacht gewoon aan dat verhaal bij het lezen van jou stukje

Nou....als die heeeel vervelend isPattyB schreef:Of een nacht buitenSita schreef:Gelukkig is het geen kindDie zou je hopelijk ook niet zomaar een ochtend boven opsluiten

Ah eerst een bench of prikband proberen._Inge_ schreef:Nou....als die heeeel vervelend isPattyB schreef:Of een nacht buitenSita schreef:Gelukkig is het geen kindDie zou je hopelijk ook niet zomaar een ochtend boven opsluiten
![]()
Stroomband...elke keer als die zn mond opentrekt een stroomstootje.LéonieHonden schreef:
Ah eerst een bench of prikband proberen.

Hier nog zo'n "slechte" baasalm@ schreef:Troost je: het is mij ook eens gebeurd