Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"Mooi" voorbeeld van redirectie.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Drijver
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gremlins
Aantal honden: 5

Re: "Mooi" voorbeeld van redirectie.

Ongelezen bericht door Drijver »

Ik zie het regelmatig gebeuren bij Weimaraners langhaar :F:
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hier gaan ze altijd ontzettend (over the top) wild spelen als ze zich af moeten reageren. Moos en Saar deden dat ook. Dat is dan spelen met een hoop geblaf en gegrom en van dat rondjes rennen met de kont helemaal ingetrokken. Van dat spelen dat vreemden twijfelen of ze vechten zeg maar.
Met Saar en Vera heb ik dat best even spannend gevonden in het begin, het zijn toch twee teven. Maar het escaleert nooit, dus dan laat ik ze maar achterlijk doen samen.
Afbeelding
Arline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Arline »

Fenja doet het af en toe ook bij Sting. Fenja keft dan schel in Sting's oor, die zich er op zijn beurt niet veel van aantrekt.
Bij Fenja is dit echt spanning die ze dan op Sting botviert. Meestal zie ik het aankomen en dan kan ik het voorkomen. Verder maak ik me er niet heel druk om, want er komt nooit een gevecht van.
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik denk ook dat het vooral met de aard van het beestje te maken heeft en bij bepaalde rassen zit ook daarin natuurlijk overeenkomst.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Inge O schreef:
Caro. schreef:
Arghhhhhhhhh, en ik spreek echt geen Russisch hoor :boos:
schoonmoeder zou aan mij een slechte hebben want ik zou daar dus echt een drama van maken (vooral dus van het feit dat het na tig x tig keer zeggen nog niet doordringt).

maar goed, waarschijnlijk niet geheel toevallig héb ik dus ook geen schoonmoeder :F: .
Schoonmoeder is 86 jaar en een ongelooflijk lief mens. Ze snapt het volgens mij echt niet :19:
Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze niet meer langs mag komen en dat kan ik niet maken. Al het andere is al gezegd door mij, van lief vragen tot zelfs boos worden tot zeggen nooit meer koekjes, niet meer meenemen, ze mogen het niet.
Ze heeft zelfs koekjes door de brievenbus gegooid toen ik er niet was, hoeveel ellende tussen de honden wil je hebben :jank: dadelijk ligt er ééntje open als ik eens thuiskom.
Gelukkig kiest Puchu meestal wel het hazenpad, maar toch.

:19:
Laatst gewijzigd door Caro. op 18 okt 2010 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Marie-Josée schreef:Ik denk ook dat het vooral met de aard van het beestje te maken heeft en bij bepaalde rassen zit ook daarin natuurlijk overeenkomst.
Hier doet ook alleen Kaya (ranghogere, idd ook nog uit een werklijn) het naar Puchu.
Het is gelukkig alweer lang geleden, maar bij sommige situaties knijp ik 'm best wel even. Ik vind het vreselijk als de honden vechten, al is Kaya gelukkig wel makkelijk te stoppen hoor, maar toch... er is maar één rottige beet voor nodig om richting dierenarts te hoeven.
Afbeelding
A good dog never dies...

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Caro. schreef:er is maar één rottige beet voor nodig om richting dierenarts te hoeven.
Inderdaad, als je die tandjes eens goed bekijkt....ze hoeven er bij wijze van spreken maar mee te blijven hangen :ugh:
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Cody doet het ook en die kan ik nou niet echt als een hond uit de werklijnen beschouwen :mrgreen: .
Hij heeft het al een half jaar niet meer bij mij gedaan (nadat ik hem een paar keer fysiek heb gecorrigeerd) maar hij reageert zijn frustraties altijd uit op Lyndie. Zij neemt dan ook direct de benen als hij de pet scheef heeft staan want dan is zij altijd de pineut, al grijp ik wel in, maar soms ben ik net een fractie te laat.
Gaatjes heeft hij overigens nooit bij haar gemaakt, maar dat is meer te danken aan haar enorme kraag dan aan zijn intenties, vrees ik. Bij Kyra heeft hij het één keer geprobeerd en toen heeft hij zo ongelooflijk op z'n kop gehad dat hij het nooit meer durfde.

Nu ik er over nadenk, bij Gina en Lisa heeft hij het ook één keer geprobeerd maar op een verschrikkelijke manier de kous op de kop gehad dat hij het nooit meer probeerde. Maar Lyndie is een makkelijk slachtoffer, vrees ik :jank: .
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Nanna schreef:
lieke schreef:Cody doet het ook. Bij Kyra heeft hij het één keer geprobeerd en toen heeft hij zo ongelooflijk op z'n kop gehad dat hij het nooit meer durfde.
Nu ik er over nadenk, bij Gina en Lisa heeft hij het ook één keer geprobeerd maar op een verschrikkelijke manier de kous op de kop gehad dat hij het nooit meer probeerde.
Goh, probeerden ze hem niet eens af te leiden met koekjes? :mrgreen:
Nee, ze hebben Gina en Kyra hebben hem grauwend en happend door de hele huiskamer achtervolgd en Lisa presteerde het zelfs om zich in zijn keel vast te bijten :mrgreen: . 't Was net zo'n wormvormig aanhangsel die zich fanatiek grommend vasthield aan zijn keel, de achterpoten zelfs los van de grond.
Ik heb zelden het oogwit van Cody gezien, maar toen wél :N: .

Onnodig te zeggen dat hij het nimmer meer geprobeerd heeft bij hen.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Caro. schreef:
Inge O schreef:
schoonmoeder zou aan mij een slechte hebben want ik zou daar dus echt een drama van maken (vooral dus van het feit dat het na tig x tig keer zeggen nog niet doordringt).

maar goed, waarschijnlijk niet geheel toevallig héb ik dus ook geen schoonmoeder :F: .
Schoonmoeder is 86 jaar en een ongelooflijk lief mens. Ze snapt het volgens mij echt niet :19:
Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze niet meer langs mag komen en dat kan ik niet maken. Al het andere is al gezegd door mij, van lief vragen tot zelfs boos worden tot zeggen nooit meer koekjes, niet meer meenemen, ze mogen het niet.
Ze heeft zelfs koekjes door de brievenbus gegooid toen ik er niet was, hoeveel ellende tussen de honden wil je hebben :jank: dadelijk ligt er ééntje open als ik eens thuiskom.
Gelukkig kiest Puchu meestal wel het hazenpad, maar toch.

:19:
ik weet het, je hebt dit vroeger ook al uitgebreid verteld maar toch ben ik duidelijk minder begripvol, ook voor oude, lieve schoonmoeders :engel: .

lijkt mij stug dat je al het andere nog begrijpt maar alleen dit niet :oeps: .

maar ik snap dat jij er weinig kan aan verhelpen hoor :wink: .
Hahaha, exact mijn woorden richting Pieter hoor :wink: volgens mij verpakt ze het hier en daar toch wel hoe het haar uitkomt.
Maar ze belt tegenwoordig wel aan bij de voordeur en loopt niet meer zomaar binnen. Nu hopelijk ooit nog van te voren even een belletje of het wel uitkomt :roll: en géén koekjes meer.
Gezien de jarenlange 'strijd' van het aanbellen, zal dit ook wel even gaan duren :F:
Afbeelding
A good dog never dies...

Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Snuf kan dat bij Terry nog wel eens doen. Maar dat waren vrijwel altijd situaties waarin uitvallen naar andere honden niet lukte dus ja, dan kreeg terry het te verduren, althans tot zover hij daar de kans toe kreeg, want ik vind dat uiteraard niet goed.

Terry kan het soms doen als ze een auto op de hof wil per se voor de tigste keer wil aanblaffen bij het voorwiel en het van mij niet mag, dan komt ze wel naar me toe, maar haar neusje blijft trekken en wil ze knibbelen. Ook dat mag niet. :pffff:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Daarstraks zag ik zoiets weer vanuit de verte;ik liep langs een watergang en aan de andere kant liep er een mevrouw met een Ambull en een stuk of wat kleine hondjes die allemaal aangelijnd waren.
Bij het ontwaren van mijn honden ging de meute los qua stemgeluid en vloog de Ambull bijna een van de kleintjes aan.Waar hij overigens geen kans voor kreeg.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”