En het lijkt wel of ze opeens veel meer krabben!
Ik heb advantage en dat gebruik ik vaker.
Het is deze keer alleen net alsof ze er juist jeuk van krijgen!
Iemand dat wel eens meegemaakt?
Moderator: moderatorteam
Niet van de Advantage, maar wel van de scaliborband.Marjoleine schreef:Onlangs (drie dagen gelden meen ik) heb ik de honden hier gedruppeld.
En het lijkt wel of ze opeens veel meer krabben!![]()

ik herken dat ook van de laatste keer dat ik ze hier ontvlooid hebt.Marjoleine schreef:Onlangs (drie dagen gelden meen ik) heb ik de honden hier gedruppeld.
En het lijkt wel of ze opeens veel meer krabben!![]()

Hier ook! Van de week gedruppeld en vooral Sjon heeft bij z'n staartaanzet erge jeuk, Roos op haar borstCash schreef:Hera kreeg er zelfs een hotspots van, zoveel zat ze te krabben en te bijten op de plekken waar ik gedruppeld had; tussen de schouderbladen en bij dr kont.
Hier ook, RR en Willemijn, en in iets mindere mate ook Fien.Cash schreef: ik herken dat ook van de laatste keer dat ik ze hier ontvlooid hebt.
Hera kreeg er zelfs een hotspots van, zoveel zat ze te krabben en te bijten op de plekken waar ik gedruppeld had; tussen de schouderbladen en bij dr kont.
poeh, dat zou ik niet meer zo durven te zeggen.Marjoleine schreef:Hier ook, RR en Willemijn, en in iets mindere mate ook Fien.Cash schreef: ik herken dat ook van de laatste keer dat ik ze hier ontvlooid hebt.
Hera kreeg er zelfs een hotspots van, zoveel zat ze te krabben en te bijten op de plekken waar ik gedruppeld had; tussen de schouderbladen en bij dr kont.
Alle Orpa heeft er geen last van.
Ik word er gestoord van!En die honden ook.
Hoe lang duurde het bij jou?

ik ook. En ik heb dit nog nooit zo meegemaakt.Maylala schreef:Hier ook! Van de week gedruppeld en vooral Sjon heeft bij z'n staartaanzet erge jeuk, Roos op haar borstCash schreef:Hera kreeg er zelfs een hotspots van, zoveel zat ze te krabben en te bijten op de plekken waar ik gedruppeld had; tussen de schouderbladen en bij dr kont.maar daar heb ik niet eens spul aangebracht.
Ik haat die chemische zooi.

Ja, dat had RR ook.Cash schreef: Ik weet nog wel dat Hera dan afentoe als een pijl wegschoot (alsof ze gestoken werd) en dan van gekheid niet wist hoe ze het had.

Dat is toch niet normaal??*Anita* schreef:hier zaterdag ontvlooid en ze krabben zich helemaal suf.
Met name Toya dan
Mja, maar dan zouden ze dat allemaal moeten hebben toch?Inge O schreef:het kan aan het product liggen maar net zo goed aan het feit dat ze wel degelijk vlooien hadden en die beginnen dab na behandeling nogal redelijk spastisch rond te crossen, dat kan ook veel jeuk veroorzaken.

Maar RR is op drie plaatsen op haar rug gedruppeld. Willemijn op twee plaatsen.Inge O schreef: maar het kan gewoon ook een reactie op het product zijn hoor, alleen zou je dan ook verwachten dat je reactie ziet op de plaats van toediening.

Nou, RR likt die staart er haast afLysette schreef:Van de zomer had ik de honden met advantage ontvlooid. Voor het eerst omdat dat ook tegen de zandvliegjes zou helpen. Jip en Ziva hadden nergens last van maar Benno werd gek van de jeuk op die plek en had dus een beginnende hotspot.... Gelukkig was ik er op tijd bij en heeft het niet doorgezet maar werd er niet gelukkig van (en Benno al helemaal niet)
Kaalgeknipt, schoongemaakt met betadine en calendula zalf erop. En zijn trui aan zodat ie er niet meer aan kon zitten. Op vakantie in FrankrijkMarjoleine schreef:Nou, RR likt die staart er haast afLysette schreef:Van de zomer had ik de honden met advantage ontvlooid. Voor het eerst omdat dat ook tegen de zandvliegjes zou helpen. Jip en Ziva hadden nergens last van maar Benno werd gek van de jeuk op die plek en had dus een beginnende hotspot.... Gelukkig was ik er op tijd bij en heeft het niet doorgezet maar werd er niet gelukkig van (en Benno al helemaal niet)
![]()
Wat heb je eraan gedaan bij Benno? Ik bedoel: heb je iets gedaan om de jeuk te verminderen?