Ollie

Lilo

Lola

Moderator: moderatorteam

Zijn rug is al half kaal inmiddels, zijn baasjes wilden graag dat ik de puppypluk deed als dat mogelijk was._Inge_ schreef:Wat een vacht heeft Ollie al zeg :N:
Lilo is ook wel errrrg schattig

Nou...dat was het dan. Lilo en Ollie zijn uitgevlogen. De twee gezinnen kwamen tegelijk. Het stel waar Lilo gaat wonen had echte Limburgse (uit Limburg) meegenomen, dus daar kon iedereen heerlijk van smikkelen. En ze hadden een geboortekaartje voor hun vrienden gemaakt en die hen ik ook gekregen. Voor mijn teckeltje hadden ze 'snoepzakjes' gemaakt met een botje en koekjes. Zó lief! Het andere gezin had cadeautjes voor Athman meegenomen, want Ollie was zijn favoriet geweest. Op die manier wilden ze het leed een beetje verzachten en dat is geluktchocolat schreef:hoi Jessica,
gaat het weer een beetje?
teckelknuffels vanaf hier.

zo zie je maar weer de avonturen gaan gewoon verderNou...dat was het dan. Lilo en Ollie zijn uitgevlogen. De twee gezinnen kwamen tegelijk. Het stel waar Lilo gaat wonen had echte Limburgse (uit Limburg) meegenomen, dus daar kon iedereen heerlijk van smikkelen. En ze hadden een geboortekaartje voor hun vrienden gemaakt en die hen ik ook gekregen. Voor mijn teckeltje hadden ze 'snoepzakjes' gemaakt met een botje en koekjes. Zó lief! Het andere gezin had cadeautjes voor Athman meegenomen, want Ollie was zijn favoriet geweest. Op die manier wilden ze het leed een beetje verzachten en dat is geluktUitleg gegeven over een en ander (entingen, vachtverzorging, ontworming, etc.) en dat hebben ze ook in een zelfgetypte informatiemap meegekregen als naslagwerk in combinatie met een puppypakket met eten (Smuldier), speeltjes,
wat een super gaaf idee.een tutpopje met Smoochy Poochy erop geborduurd.
wat knap dat je het droog hebt kunnen houden, ik kan je nu al zeggen dat dat bij mij niet zal lukken.En toen was het moment daar. Eerst ging Ollie mee met het gezin uit Sittard. De moeder begon te huilen en toen moest ik ook heel erg slikken, maar ik heb mezelf heel erg voorgehouden dat hij het daar geweldig gaat hebben. Hij mocht om de beurt bij de drie kinderen op schoot (mams had zelfs een kookwekker mee LOL). Een half uur later ging Lilo...
er wacht jullie nog een hele leuke tijd, zindelijk worden leren luisteren en dan van die droopy oogjes die je aankijken....Het is zo'n raar besef dat jij tot die tijd altijd diegene was die het hondje bij de fokker vandaan haalde en dat jou dat nu ook gebeurt. En hoewel ik ze enorm ga missen, ben ik ook heel blij met het feit dat ik geschikte baasjes voor ze heb gevonden. En natuurlijk heb ik Lola nog, die nu, as we 'speak', op mijn schoot ligt te slapen.
Bedankt Heidi! Ja, het was een avontuur, maar een leuk avontuur! De karakters zijn inderdaad precies zoals ik die heb gezien in hun eerste weken hier. Ollie is inderdaad een heel rustig hondje en past precies in het gezin met drie kinderen. Hij is het laatste waar ze 's ochtends mee bezig zijn voor ze naar school gaan en het eerste als ze weer uit school komen. Ze waren allemaal heel snel zindelijk, maar in het nest gingen ze rond week 5 al zelf van hun slaapkussentje af om op de kranten te plassen en de laatste twee weken zette ik ze elke keer al buiten als ze wakker werden en uit de puppyren wilden. Lilo was al een draak in het nest en dat is hij nog steeds. Hij wordt enorm verwend, maar wel consequent opgevoed. En Lola woont nog hier. Ze zat precies tussen haar twee broertjes in qua karakter, ondeugend, maar heel lief. Het is een kopietje van haar moeder Sterre, qua uiterlijk en qua karakter. Alleen heeft ze een andere vachtkleur. Ze speelt veel met haar moeder en haar tantes en ze houdt net zoals haar moeder van slapen. Ze kan dan ook zo lekker kreunen als er iemand beweegt of haar aait, terwijl ze ligt te slapen.heidi66 schreef:Wat ontzettend leuk om je hele "eerste nestje" avontuur hier te lezen. En die Bubble/Ollie wat een schattebout, de andere twee zijn ook om op te vreten maar heerlijke ronde (b)ollie die straalt zo'n rust uit. Hoe gaat het nu met hen. hebben ze de karakters gekregen die je toen in ze zag?