Ik wilde gisteren eens kijken of ik een ronde nylon jachtlijn bij de dierenzaak kon krijgen. Dit omdat ik het leuk vind om een beetje rond te kijken en als ze de producten hebben graag mijn geld in persoonlijk overhandig ipv via ideal betaal. Ik vind de dieren winkel namelijk een bepaalde charme hebben. Helaas loop ik er nogal eens tegenaan dat ze in mijn ogen rare meningen hebben over gezondheid, sport benodigdheden ed. Zo vertelde de winkelier mij gisteren dat echte sportmensen echt geen moxon riem hebben. Want daar trok je je hand mee open. Nee ik moest echt een leren riem hebben dat had iedereen die sport met zijn hond. Ik vond het nogal een vreemde reactie en heb hem verteld dat ik toch al een tijdje sport met een nylon riem. Nou dat snapte hij echt niet. Waren mijn handen dan niet helemaal kapot.. nou nee want mijn hond trekt niet tijdens het sporten. Goed waar het op neer kwam hij kende het product niet en beweerde dat het niet bestond. (Een slipbegrenzer kende hij niet, en hij dacht dat er alleen maar halve slips bestonden.) Ik vind het wel jammer want ik wil eigenlijk graag mijn geld uitgeven bij een leuke dierenwinkels waar het personeel wel over enige kennis ipv verkooppraatjes bezit. Of zijn die nu werkelijk alleen op internet te vinden? er hier ook mensen die een leuke dierenwinkel met kennis van zaken weten? Daar wil ik graag naartoe namelijk