In principe zag die wrat er gewoon normaal uit, maar ik heb hem zondag ook gezien en dat ding is echt gigantisch gegroeid in een hele korte tijd. Als een van mijn honden dit zou hebben, zou ik het ook onderzocht willen hebben.saskia en siem schreef:sterkte,PattyB schreef:Morgen even met mijn schoonvader met Senna richting DA.
Dan gaan ze de wrat ook aanprikken en opsturen om te kijken wat voor wrat het precies is, omdat het zo hard gegroeid is willen ze ook zeker weten wat voor soort het is.
Om 10 voor 4 heb ik een afspraak.
vind alleen vreemd dat je al vermeld dat het een gewone wrat was terwijl er nu iets opgestuurd gaat worden om te kijken wat voor wrat het is???
welke arts heeft dan tegen jou gezegt dat het een gewone wrat is???
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wrat?!
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Wrat?!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
ik zelf vind dat onderzoeken altijd een beetje zinloos. Je haalt hem weg en of hij nou goe dof kwaadaardig is. Stel dat het kwaadaardig is en verder komt er nooit meer een wrat wat heb je er dan aan om dat te weten?
Als je hem wilt laten zitten kan ik het nog enigins begrijpen. Maar anders zou ik hem niet laten onderzoeken...
Als je hem wilt laten zitten kan ik het nog enigins begrijpen. Maar anders zou ik hem niet laten onderzoeken...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
PattyB
We zijn geweest en de wrat is nu toch gewoon met een lokale verdoving afgebonden, omdat ik absoluut tegen een gehele verdoving was. Ik vond dat iets té voor zoiets.
Ik zei ook tegen de DA dat ik onderzoeken nu onnodig vond als hij toch weggehaald zou worden. Hij heeft de wrat nog uitgebreid zitten bestuderen en hij kon dus uiteindelijk afgebonden worden en hij kon me ook vertellen dat het een gewone wrat is en dat het onderzoeken alleen voor mijn eigen geruststelling zou zijn.
Dat hij nu zo groot is geworden is echt van de Thuja gekomen, dat kon de DA ook zeggen, nu hij hem zag.
Dat spul gebruik ik dus echt niet meer.
Ik zei ook tegen de DA dat ik onderzoeken nu onnodig vond als hij toch weggehaald zou worden. Hij heeft de wrat nog uitgebreid zitten bestuderen en hij kon dus uiteindelijk afgebonden worden en hij kon me ook vertellen dat het een gewone wrat is en dat het onderzoeken alleen voor mijn eigen geruststelling zou zijn.
Dat hij nu zo groot is geworden is echt van de Thuja gekomen, dat kon de DA ook zeggen, nu hij hem zag.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Fijn! Liet Senna het netjes toe?PattyB schreef:We zijn geweest en de wrat is nu toch gewoon met een lokale verdoving afgebonden, omdat ik absoluut tegen een gehele verdoving was. Ik vond dat iets té voor zoiets.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Lucky luke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua mix
- Aantal honden: 1
Lukas had ook zo'n wratje op z'n kop, was niks bijzonders en kwam vaker voor bij jonge honden zei de DA, en ze voorspelde me dat het nog zou groeien tot een soort bloemkooltje om daarna te verdrogen en er als een korstje af te vallen.
Het gebeurde precies zoals ze voorspeld had.
Het gebeurde precies zoals ze voorspeld had.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Prima dat hij nu weg is.