Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hier in de wijk... Rosa is inmiddels zo mak in het verkeer, dat ik zelfs bij de spoorwegovergang gewoon tussen auto's en fietsers kan staan wachten tot de trein voorbij is ik hobbel inmiddels ook wel zonder zadel en bit door de straten hierzo.
en in het bos:
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
jeanet01 schreef:heerlijk zo'n paard dat nergens van schrikt.
bijna nergens ik moest vandaag even afstappen omdat ze niet langs een schutting durfde op een smal paadje. maf beest, ik kan dwars over de winkelstraat en langs allerlei wegwerkzaamheden incl drilboren etc, ze kijkt niet op van 3 blaffende honden aan haar hielen of een plein vol gillende kinderen, maar een schutting, oei, da's wat anders
oh en wilde zwijnen daar heeft ze het ook niet op, maar daar ben ik zelf ook niet weg van (niet van dichtbij dan toch)
Knap hoor om voor bitloos te gaan. Paarden kunnen soms op de meest gekke dingen raar reageren. Lopen ze zo eerst langs een ontzettend groot herrie makend ding en daarna schrikken ze van een boomstronk in de berm... Tja die boomstronk lag er gisteren echt nog niet hoor!!!
those we loved don't go away they walk beside us everyday unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
het hanglipje is schattig inderdaad - als ik haar iets moeilijks vraag, wil ze er ook nog wel eens mee gaan lopen klapperen
Rosa is bitloos ingereden bij de vorige eigenaar, dus ze is niet anders gewend. ik had zelf nooit eerder bitloos gereden maar ik kon er zo mee wegrijden, ze reageert heel goed op dit hoofdstel.
Heerlijk hoor Maar als je midden in het dorp loopt, heb je dan zo'n vangzak erachter hangen om drollen te vangen? Dat zag ik laatst hier in het dorp namelijk.
flamme schreef:Heerlijk hoor Maar als je midden in het dorp loopt, heb je dan zo'n vangzak erachter hangen om drollen te vangen? Dat zag ik laatst hier in het dorp namelijk.
nee, dat heb ik niet. als ze in het dorp mest fiets ik na het rijden meestal terug om het op te ruimen.
flamme schreef:Heerlijk hoor Maar als je midden in het dorp loopt, heb je dan zo'n vangzak erachter hangen om drollen te vangen? Dat zag ik laatst hier in het dorp namelijk.
nee, dat heb ik niet. als ze in het dorp mest fiets ik na het rijden meestal terug om het op te ruimen.
Dan ben je 1 van de weinige die dat doet! Netjes hoor
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Heb ik ook pas aangeschaft voor Bliss. Ze snapt het goed, maar ik vind de release niet zo super. Heb jij daar geen last van? Dat teugels los niet betekend dat alle druk weg is?
Dat heb ik met de hackamore wel. De kinketting op de grootste maat en teugels los is echt alle druk weg.