Ik baal overigens als een stekker, maar dat spreekt voor zich. Ze is nu 1 teennagel en 1 hoektand kwijt, ik hoop toch echt dat we nog een keer een Ring diploma halen zonder dat dat verdere lichaamsdelen kost

Groetjes,
Kees
Moderator: moderatorteam
Dat was de voorspelling bij Koko ook maar uiteindelijk is ze er echt wel langer mee bezig geweest. Iets van anderhalf uur of zo schat ik in, maar ik heb er geen stopwatch bij gehoudenSelena schreef:hoezo lang, bij Anne duurde het (als ik me goed herinner) zo`n 3 kwartier. Zij was onder een roesje en later bij gespoten, als ik me het goed herinner.
Iemand die hier wat ervaring mee heeft? Ben daar wel eventjes benieuwd naar.jeanet01 schreef:Ik ben een aantal jaar geleden op vliegbasis leeuwarden geweest en bijna alle "militaire honden" misten hoektanden maar waren vervangen door een "metalen" hoektand.
Is zo iets niet een optie ? het plaatsen van een implantaat in de kaak met een kunstand.
jep. kraakt af.ElieVandoorne schreef:Iemand die hier wat ervaring mee heeft? Ben daar wel eventjes benieuwd naar.jeanet01 schreef:Ik ben een aantal jaar geleden op vliegbasis leeuwarden geweest en bijna alle "militaire honden" misten hoektanden maar waren vervangen door een "metalen" hoektand.
Is zo iets niet een optie ? het plaatsen van een implantaat in de kaak met een kunstand.