En ik heb 'mijn hond' mogen kiezen!
Natuurlijk was mijn keuze vlug gemaakt. Floris, lieve schat, we gaan samen een leuke tijd tegenmoed!
http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 97529.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam

Zijn eerste baasje vond hem 'te groot' geworden. En bij zijn tweede baasje was hij uit de tuin ontsnapt waarop de baasjes zeiden dat ze hem niet meer terug wouden hebben want ze wouden geen hond die uit hun tuin ontsnapt....Inge O schreef:hoe komt het eigenlijk dat leuke floris geen baasje vindt?

Als het aan mij lag had ik hem al lang geadopteerd!Snokkie schreef:WAT een leukerd! Kun je hem niet zelf nemen?

Wat een redenMaxine schreef:Zijn eerste baasje vond hem 'te groot' geworden. En bij zijn tweede baasje was hij uit de tuin ontsnapt waarop de baasjes zeiden dat ze hem niet meer terug wouden hebben want ze wouden geen hond die uit hun tuin ontsnapt....Inge O schreef:hoe komt het eigenlijk dat leuke floris geen baasje vindt?

Dat is hij ook!Paulala schreef:Wat een knapperd.
En wat lijkt hij enorm veel op een Anatolische herder!

Maxine schreef:Dat is hij ook!Paulala schreef:Wat een knapperd.

Nope, het is wel degelijk een echte anatool.Paulala schreef:Maxine schreef:Dat is hij ook!Paulala schreef:Wat een knapperd.
Oh echt! hahaha![]()
Dat zag ik er nergens bij staan, ik ging ervanuit dat het een vuilnisbak was.

Een echte?Maxine schreef:
Nope, het is wel degelijk een echte anatool.
Als hij van een goede fokker zou komen, dan zouden zijn eerste baasjes echt wel geweten hebben dat hun hond zo groot zou worden, denk je niet?ranetje schreef:Een echte?Maxine schreef:
Heeft hij een Chip?
Zijn fokker waarschuwen?

Stom genoeg... ik denk dat het ook nog een k*t-smoes van die mensen kan zijn, dus ik zou zeker evt op zoek naar een fokker. Kun je daarvan gegevens achterhalen kun je dat eerst nog controleren of het een "goede fokker" is (dus geen broodfokker) voordat je aangeeft "uw hond zit in het asiel"...Maxine schreef:Als hij van een goede fokker zou komen, dan zouden zijn eerste baasjes echt wel geweten hebben dat hun hond zo groot zou worden, denk je niet?ranetje schreef:Een echte?Maxine schreef:
Heeft hij een Chip?
Zijn fokker waarschuwen?
Suzanne123 schreef: Stom genoeg... ik denk dat het ook nog een k*t-smoes van die mensen kan zijn, dus ik zou zeker evt op zoek naar een fokker. Kun je daarvan gegevens achterhalen kun je dat eerst nog controleren of het een "goede fokker" is (dus geen broodfokker) voordat je aangeeft "uw hond zit in het asiel"...
Suzanne

Dat is gewoon een smoes.Maxine schreef:Als hij van een goede fokker zou komen, dan zouden zijn eerste baasjes echt wel geweten hebben dat hun hond zo groot zou worden, denk je niet?ranetje schreef:Een echte?Maxine schreef:
Heeft hij een Chip?
Zijn fokker waarschuwen?
Het is een smoes die maar al te vaak gebruikt word.ranetje schreef: Dat is gewoon een smoes.
Dat geloof jij toch ook niet?
Ik krijg uit je volgende postings de indruk dat de fokker bekend is.

Maxine schreef:Het is een smoes die maar al te vaak gebruikt word.ranetje schreef: Dat is gewoon een smoes.
Dat geloof jij toch ook niet?
Ik krijg uit je volgende postings de indruk dat de fokker bekend is.
En we weten niet 100% wie nu de echte fokker is, maar we hebben wel indicaties.
En geloof me vrij, daar brengen we Floris echt niet naar terug!

Hierzo: http://www.dierenasielgenk.be/" onclick="window.open(this.href);return false;Djarro schreef:Ohh wat een leukerd![]()
Dus vaak kangals in het asiel, hebben jullie ook een website?
Het is nu nog niet aan de orde maar misschien in de toekomst een keer een teefje erbij.....![]()
Het zijn ook zulke lieverds, mits ze goed zijn opgevoed.

Ik ook, ook al ben jij dan je maatje kwijt.->Chanty<- schreef:Wat een prachtige hond, ik hoop snel dat hij een goude mandje vind.