Ik denk dat het Sandr@ was die mij die tip gaf. Eens kijken of ik Diesel kan verleiden met toefjes heeeeerlijke slagroom
Slagroom met het baasje eten is vast wel leuker dan snuffelen, toch? Wens me succes!
Ik ga de camera meedoen denk ik.
Moderator: moderatorteam
sTefaniA schreef: Ik ga de camera meedoen denk ik.

Nog een jonge hond of niet?sTefaniA schreef:zijn hele neus hangt echt vol op die laatste foto he

Diesel is 2 jaar en 4 maanden.Bobcat schreef:Nog een jonge hond of niet?sTefaniA schreef:zijn hele neus hangt echt vol op die laatste foto he

sTefaniA schreef:Soms vragen mensen wel eens hoe groot hij word. Want het is toch nog een pup he. Nee hij is al bijna 2,5

Het was een idee van op het forumyvonne dl schreef:die kan je rollen over een tijdje met doe slagroom haha,geeft niks hoor... lekker genieten..
Vragen ze bij Marouck ook nog weleens....die is 8sTefaniA schreef:Soms vragen mensen wel eens hoe groot hij word. Want het is toch nog een pup he. Nee hij is al bijna 2,5

bij hera ook, die is ook al 8 jaar.Inge schreef:Vragen ze bij Marouck ook nog weleens....die is 8sTefaniA schreef:Soms vragen mensen wel eens hoe groot hij word. Want het is toch nog een pup he. Nee hij is al bijna 2,5