Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Matchingsite voor dieren
Moderator: moderatorteam
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Matchingsite voor dieren
Deze site http://www.verhuisdieren.nl/main.php kwam ik tegen op internet. Het is een site voor dieren die een baasje zoeken en vice versa. Voor honden, katten maar bijv. ook paarden.
Er kan ook gezocht worden naar logeeradressen en door mensen die wel een paar weken voor een dier wil zorgen.
(Toekomstige) baasjes moeten overigens een uitgebreid profiel invullen voor hun te plaatsen of gezochte dier en zonder een ingevuld profiel kan je niet eens zoeken.
Ook op ras kan niet worden gezocht, alleen op individuele kenmerken, dat zou het risico op handelaren aanzienlijk beperken.
Inschrijven is gratis maar er kan natuurlijk altijd geld worden gevraagd door de eigenaar van het te plaatsen dier.
Mij lijkt het een goed idee en beter dan marktplaats. Wat vinden jullie ervan?
Er kan ook gezocht worden naar logeeradressen en door mensen die wel een paar weken voor een dier wil zorgen.
(Toekomstige) baasjes moeten overigens een uitgebreid profiel invullen voor hun te plaatsen of gezochte dier en zonder een ingevuld profiel kan je niet eens zoeken.
Ook op ras kan niet worden gezocht, alleen op individuele kenmerken, dat zou het risico op handelaren aanzienlijk beperken.
Inschrijven is gratis maar er kan natuurlijk altijd geld worden gevraagd door de eigenaar van het te plaatsen dier.
Mij lijkt het een goed idee en beter dan marktplaats. Wat vinden jullie ervan?

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Matchingsite voor dieren
Het blijft natuurlijk ook gewoon een advertentie site net als MP.
Staan alleen geen andere artikelen op zoals bankstellen/wagens en dergelijk.
Dus daar kan ook hetzelfde publiek komen als op MP.
Staan alleen geen andere artikelen op zoals bankstellen/wagens en dergelijk.
Dus daar kan ook hetzelfde publiek komen als op MP.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
ik ging voor de gein even invullen, en dan vind ik de keuzemogelijkheden wel beperkt hoor
bijv bij alleen thuis laten, kun je alleen kiezen uit ja een aantal uren per dag of nee, nooit.
Hier zitten ze bijv bijna nooit een aantal uren alleen thuis. op een dag zal het alleen zijn misschien bij elkaar 1,5 uur zijn, meer niet.
bijv bij alleen thuis laten, kun je alleen kiezen uit ja een aantal uren per dag of nee, nooit.
Hier zitten ze bijv bijna nooit een aantal uren alleen thuis. op een dag zal het alleen zijn misschien bij elkaar 1,5 uur zijn, meer niet.

Cash v Heiligental en Flow.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
En als je nou een goed ingelezen baasje bent en juist op zoek bent naar een bepaald ras?
Ik zie niet in waarom het beter zou zijn dan marktplaats.
Ik zie niet in waarom het beter zou zijn dan marktplaats.

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
De site vind ik ook omslachtig. Vooral omdat je niet rond kunt neuzen welke dieren erop staan.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
haha, ben blij dat ik niet de enige ben die daar dus op afhaaktMartijn schreef:Jezus wat een gezeik met die menu's en daarna te moeten registreren.
Laat u maar.

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
De tekst bij mijn match
Ik verwacht een tweeling. Ons huis is te klein voor én een hond én twee babys. Daarnaast zullen wij ook veel minder tijd voor hem overhouden dan dat hij verdient. Wij hopen dat hij een heel mooi plekje mag krijgen. De foto is niet van Drago zelf. Maar van een hond welke heel veel op hem lijkt.
Haha sorry hoor

Ik verwacht een tweeling. Ons huis is te klein voor én een hond én twee babys. Daarnaast zullen wij ook veel minder tijd voor hem overhouden dan dat hij verdient. Wij hopen dat hij een heel mooi plekje mag krijgen. De foto is niet van Drago zelf. Maar van een hond welke heel veel op hem lijkt.
Haha sorry hoor

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
"al" (met mijn criteria en dan geen voorkeur op leeftijd had ik in totaal 4 matches) zijn allemaal honden uit het buitenland, met verbrijzelde poten of andere dingen zoals een verschrikkelijk verleden.
da's mooi allemaal, maar ik krijg niet het gevoel dat ik daar een gewone hond kan vinden
da's mooi allemaal, maar ik krijg niet het gevoel dat ik daar een gewone hond kan vinden

-
LittleBoy
- Actief
Tiens, heb met mijn criteria geprobeerd en vond 4 matches die toch echt in de marge vielen van 'dit past me wel' en allemaal honden uit eigen land. (boxer, dobermann en 2 staffords)massam schreef:"al" (met mijn criteria en dan geen voorkeur op leeftijd had ik in totaal 4 matches) zijn allemaal honden uit het buitenland, met verbrijzelde poten of andere dingen zoals een verschrikkelijk verleden.
Het hele gedoe is een beetje omslachtig, dat wel.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Ik heb ook een match hoor:
mijn hond heeft standaart last van steeds terugkomende oorontstekingen. Ik koop steeds standaard het zelfde voer voor haar in 1 dezelfde winkel. Als je haar ander voer geeft dan wat ze anders krijgt dan krijgt ze last van haar darmen. Ze kan een klein stukje in de auto rijden. Maar als ze wat langer in de auto zit dan gaat ze piepen, janken en spugen. Als u nog wat meer vragen over Senna heeft dan hoor ik dat graag.
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
dat vind ik ook raar.Renske schreef:De site vind ik ook omslachtig. Vooral omdat je niet rond kunt neuzen welke dieren erop staan.
bij mij werd er geen enkele match gevonden maar dan kun je dus ook niet zelf tussen alle dieren neuzen.

Cash v Heiligental en Flow.
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
- Aantal honden: 1
Je kan toch wel tussen de dieren neuzen?
Dier zoeken
Alle huisdieren bekijken
Kies: Hond
Volgende
en dan zie je alle honden, wil je meer info dan een naam, leeftijd, korte beschrijving en woonplaats, dan moet je een profiel aanmaken. Maar je kan ze toch allemaal bekijken?
Dier zoeken
Alle huisdieren bekijken
Kies: Hond
Volgende
en dan zie je alle honden, wil je meer info dan een naam, leeftijd, korte beschrijving en woonplaats, dan moet je een profiel aanmaken. Maar je kan ze toch allemaal bekijken?
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
kreeg een hele waslijst met matches waarvan een paar met mankementen zoals epelepsie, chronische oorontsteking, artrose, een gestreste hond en zelfs een hond waarvan ze denken dat hij 17jaar is!!!
Ook zaten er honden bij die absoluut niet alleen konden zijn terwijl ik toch aangevinkt had dat hij alleen moest kunnen zijn (dan wel niet de hele dag(en) maar een andere keuze zat er niet bij)
Ik vind ikzoekbaas echt een vele betere site, daar krijg je gelijk te zien wat er allemaal rondloopt zonder mij te registreren. ik wil zelf zien of het bij mij past en niet hun alleen de matches laten sturen terwijl er ook nog meer honden aangeboden worden.
Ook zaten er honden bij die absoluut niet alleen konden zijn terwijl ik toch aangevinkt had dat hij alleen moest kunnen zijn (dan wel niet de hele dag(en) maar een andere keuze zat er niet bij)
Ik vind ikzoekbaas echt een vele betere site, daar krijg je gelijk te zien wat er allemaal rondloopt zonder mij te registreren. ik wil zelf zien of het bij mij past en niet hun alleen de matches laten sturen terwijl er ook nog meer honden aangeboden worden.