Ik klets me ook helemaal suf tegen Nilles. Zalig vind ik dat. Dennis en zijn ook zo gek om namens Nilles te spreken

(wel alleen als we met z'n drietjes zijn hoor

)
En toen we Nilles net hadden heb ik ook flink voor joker gestaan. Ik liep overdag steeds langs een restaurantje, maar die was om dat tijdstip nooit open. Nilles wilde nog niet echt meelopen aan de riem, dus moest echt de leukste thuis uithangen om hem mee te lokken. Dat deed ik dan ook iedere keer vol overgave. Totdat ik een keer 's avonds langs datzelfde restaurant liep, net voordat we daar voorbij konden lopen dacht Nilles: ja doei, ik ga op mijn kont zitten. Dus ik een beetje bukken en blij doen, met mijn handen klappen, piepstemmetje: ja kom dan, ja goed zo lieve jongen, kom maar!! Nou kom nou?!? en maar met mijn armen zwaaien stukje bij beetje liepen we steeds wat verder, toen Nilles weer lekker meeliep ging ik weer recht lopen, sta ik dus precies midden voor het raam van het restaurant, die mensen hadden dat dus allemaal gezien (maar alleen mij, want Nilles stond zo dicht bij de gevel dat ze hem niet konden zien) haha, ik ben toen heel snel doorgelopen

Ze zullen wel gedacht hebben: wat is dat voor een halve gare
Wij zingen ook voor Nilles, en dansen dan met hem