pomtidomtidom.MJ schreef:Ik ben geduldig.Sanne!! schreef:Knappe gijsje!!
Jullie gaan lekker snel! En nu ik je filmpje zie ben ik natuurlijk nog steeds vergeten die foto voor je te maken...
dom dom dom

Moderator: moderatorteam
pomtidomtidom.MJ schreef:Ik ben geduldig.Sanne!! schreef:Knappe gijsje!!
Jullie gaan lekker snel! En nu ik je filmpje zie ben ik natuurlijk nog steeds vergeten die foto voor je te maken...
dom dom dom
Euh jahaaa....Inge O schreef:
je was toch geduldig zei je?
Staat op haar site onder het kopje 'producten'. Net als de alley oop. Kan je kopen .Sanne!! schreef:Uuuhm nee die handleiding heb ik niet gekregen???
Ik les wel bij Brigitte maar dat heb ik niet gehad...
Krijgt iedereen die daar lest wel dat wel dan??
Oke , duidelijk. Dank je wel !De gedachte erachter is dat je ze de posities kunt leren en als ze goed weten dat ze alleen een beloning krijgen als ze er met 4 poten op staan dat jij je ook om kunt draaien en er dus eigenlijk vanuit moet kunnen gaan dat ze ook daadwerkelijk met 4 poten erop staan.
Ze moeten dus net genoeg ruimte hebben om erop te kunnen want als je ze teveel ruimte geeft dan kan hij nog scheef staan....
MJ schreef:Staat op haar site onder het kopje 'producten'. Net als de alley oop. Kan je kopen .Sanne!! schreef:Uuuhm nee die handleiding heb ik niet gekregen???
Ik les wel bij Brigitte maar dat heb ik niet gehad...
Krijgt iedereen die daar lest wel dat wel dan??![]()
Oke , duidelijk. Dank je wel !De gedachte erachter is dat je ze de posities kunt leren en als ze goed weten dat ze alleen een beloning krijgen als ze er met 4 poten op staan dat jij je ook om kunt draaien en er dus eigenlijk vanuit moet kunnen gaan dat ze ook daadwerkelijk met 4 poten erop staan.
Ze moeten dus net genoeg ruimte hebben om erop te kunnen want als je ze teveel ruimte geeft dan kan hij nog scheef staan....![]()
Gijsje is nogal van het zitten....dat wordt nog wat.En voor het scheef staan krijgt ie ook alle punten .
Ja leuk ! Moeten we echt doen ! Lijkt me onwijs leuk !shanty schreef:Mooi !! Nou binnenkort samen eens afspreken he ! Kunnen we samen trainen
Dat zei ik ook wedstrijden nooit hhaha maar nu wil ik al gaan kijken en ik DENK erover om een keer funklasse te doen met Zazoe.Machie schreef:Mj, je word met de week fanatieker he![]()
Leuk dat jullie er zo'n lol in hebben!
Luca&Ik blijven lekker trainen maar wedstrijden... Nooit
Hahaha....over wedstrijden nadenken doe ik ook nog niet hoor.Machie schreef:Mj, je word met de week fanatieker he![]()
Tuurlijk kom je aan een routine !Sanne!! schreef:Dat zei ik ook wedstrijden nooit hhaha maar nu wil ik al gaan kijken en ik DENK erover om een keer funklasse te doen met Zazoe.
Mocht ik ooit nog eens aan een routine komen.
Dus wie weet ooit hahaha
Ik heb een visueel ingestelde hond.. Gebaren heeft ie veel meer mee dan met commando's dus vandaar geen wedstrijden. Ik weet ook zeker dat 0,0 aandacht krijg op zijn wedstrijdSanne!! schreef:Dat zei ik ook wedstrijden nooit hhaha maar nu wil ik al gaan kijken en ik DENK erover om een keer funklasse te doen met Zazoe.
Dus wie weet ooit hahaha
Zoals ik zei ik heb het heel druk met werken en dus nog geen tijd om te oefenen met Zazoe. Zelfs geen tijd om fotos van een platform te maken voor iemand van het forumMJ schreef:Hahaha....over wedstrijden nadenken doe ik ook nog niet hoor.Machie schreef:Mj, je word met de week fanatieker he![]()
Ik heb gewoon dikke lol met oefenen..wat er van komt, komt ervan maar zover denk ik nog helemaal niet joh.
Eerst maar eens gewoon heeeeel veel leren en lekker plezier hebben .![]()
Tuurlijk kom je aan een routine !Sanne!! schreef:Dat zei ik ook wedstrijden nooit hhaha maar nu wil ik al gaan kijken en ik DENK erover om een keer funklasse te doen met Zazoe.
Dus wie weet ooit hahaha
Waar blijven je filmpjes ?
Ik had precies hetzelfde.Tiny schreef:Zat even zohoe kom jij opeens aan twee lange vlechten
![]()
![]()