Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat een lief kopje mijn voedster kan ook zo liggen ik denk dan steeds dat ze er geweest is :N: haha en draaid ze gewoon weer even om beter te gaan liggen
Die ligt gewoon heerlijk te tukken. Doen mijn konijnen ook, alleen schrik ik er soms wel van. Ik was een keer een voedster aan het verkopen die in de ren zat, toen die dus ook op d'r rug ging liggen. Zegt die vrouw tegen haar 4 jarige kind 'kijk, nu is ie dood' Ik schrok me een ongeluk, maar ze bleek dus gewoon super relaxed even nog een tukje te doen.
Zo heerlijk ontspannen als ze zo liggen......
Hier liggen ze ook geregeld zo en ook ik krijg iedere keer een halve hartverlamming, vooral nu Flap zo oud word en achteruit gaat....
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
Jacintha schreef:Zo heerlijk ontspannen als ze zo liggen......
Hier liggen ze ook geregeld zo en ook ik krijg iedere keer een halve hartverlamming, vooral nu Flap zo oud word en achteruit gaat....
Ja ik kan me voorstellen dat je dan schrikt inderdaad.
Hoe oud is Flap?
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Flap is inmiddels al bijna 8, maar hij word echt een oude man.
Hij is blind, word doof en een beetje dement. Zo kan hij helemaal van slag raken als er dingen van zijn plek zijn.
Maar hij is nog wel actief, speelt nog met zijn speeltjes, komt meteen aangerend als ik zijn kamertje inkom (hij loopt los in zijn eigen kamer) en valt meteen aan op zijn eten.
Hij is blind, word doof en een beetje dement. Zo kan hij helemaal van slag raken als er dingen van zijn plek zijn.
Maar hij is nog wel actief, speelt nog met zijn speeltjes, komt meteen aangerend als ik zijn kamertje inkom (hij loopt los in zijn eigen kamer) en valt meteen aan op zijn eten.
Fijn dat hij toch nog zoveel plezier in zijn leven heeft
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Een van onze konijnen ligt ook bij voorkeur op haar ruggetje
Dat doet ze al vanaf dat ze hier is.
Toen was net een week ervoor een ander konijn in mijn armen dood gegaan en elke keer als ik Nijntje om zag vallen schrok ik me rot!
Ze laat zich nog steeds omvallen, maar nu zijn we het gewent...
Heel grappig als er bezoek is... Knal! Huh? Ow... Dat is Nijntje die omvalt
Fijn dat hij toch nog zoveel plezier in zijn leven heeft
En dat is voor mij ook belangrijk, als hij dat plezier niet meer zou hebben had ik hem al wel een enkeltje Regenboogbrug gegeven inmiddels.