Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Geweldig!! Echt mooi zo in zwart wit! Bij ons in het natuurgebiedje lopen er ook vaak, ze zijn zo nieuwsgierig! Als de honden een beetje rustig zijn (in het begin waren ze er een beetje bang van) ga ik er altijd even heen (zit een hek tussen hoor, ik wil die koeien natuurlijk niet de stuipen op het lijf jagen !), even een koe aaien!!
Liselore schreef:Geweldig!! Echt mooi zo in zwart wit! Bij ons in het natuurgebiedje lopen er ook vaak, ze zijn zo nieuwsgierig! Als de honden een beetje rustig zijn (in het begin waren ze er een beetje bang van) ga ik er altijd even heen (zit een hek tussen hoor, ik wil die koeien natuurlijk niet de stuipen op het lijf jagen !), even een koe aaien!!
ja, ik vond het ook goed passen in zwart wit . deze staan erg afgelegen en zijn erg schuw, maar wel leuk.
Ik vind het altijd zo grappig om te zien, staan ze je allemaal aan te kijken tot er 1 het lef heeft om dichterbij te komen, en dan komt die hele kudde er achter aan! Willen ze ineens allemaal een aai . . . .