Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou er mee op, wat een gezeik zeg

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Ik hou er mee op, wat een gezeik zeg

Ongelezen bericht door renee-uk »

S@ndr@ schreef:
renee-uk schreef:joh laat je niet gek maken, we hebben allemaal wel eens zo'n gevoel alleen zet niet iedereen dat hier neer dus krijgen ze er ook geen commentaar op.

ik snap je wel hoor en ik begrijp ook heel goed dat het super frustrerend is als je zo je best doet om overlast te voorkomen en zo'n jan met de korte achternaam geeft je dan zonder reden een grote bek.
heel vervelend, maar helaas niet te voorkomen... eikels blijf je houden :M:
:J:
Doe ik ook allang al niet meer het heeft 1 dag verpest en toen was het over.
mijn lontje zal voorlopig wel kort blijven, misschien wordt het nog wel erger, zijn geen zeken waar ik vat op heb, helaas
maar de zon schijnt :cheer: en de lucht is blauw, dus we gaan gewoon weer de schouders eronder zoals altijd :wink:
goed zo meissie :ok:
en vergeet vooral niet te genieten van die geweldige hond van je :I:
hij liep toch maar mooi gewoon door ondanks de eikel op zn pad en dat heb je in elk geval al wel voor elkaar gekregen met je trainingen :cheer:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Paulala schreef:
Lellibel schreef:Ben ik de enige die vind dat je je behoorlijk aanstelt? :19:

Nee hoor, ik vind dat ook.
Hoe bedoel je van een mug een olifant maken....

Maar volgens mij gaat het niet eens zozeer om wat deze man deed, maar meer om het korte lontje van TS zelf
Weet je dat jij dat vindt of zou vinden verbaast me echt helemaal niets, jij bent ook zo iemand die andere aanstreek en probeert op te voeden, bijvoorbeeld omdat een hondje tegen een gevel aanlast.
en die dan ook heel verbaast kijkt als mensen niet geamuseerd zijn :idea: :oohja:
:roll:
Casa La Luna
Actief
Mijn ras(sen): Dogo-Canario
Contacteer:

Ongelezen bericht door Casa La Luna »

bennie schreef:Volgende keer honkbalknuppel mee en zeggen dat ie beter bang van mensen kan zijn :mrgreen: .
:lol:

ps: Maak je niet al te druk over de opmerkingen van sommige leden hier, want er zitten er een paar tussen die gooi ik met liefde zo vanuit een emmer de plomp in.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

S@ndr@ schreef:
Paulala schreef:
Lellibel schreef:Ben ik de enige die vind dat je je behoorlijk aanstelt? :19:

Nee hoor, ik vind dat ook.

Maar volgens mij gaat het niet eens zozeer om wat deze man deed, maar meer om het korte lontje van TS zelf
Weet je dat jij dat vindt of zou vinden verbaast me echt helemaal niets, jij bent ook zo iemand die andere aanstreek en probeert op te voeden, bijvoorbeeld omdat een hondje tegen een gevel aanlast.
en die dan ook heel verbaast kijkt als mensen niet geamuseerd zijn :idea: :oohja:
Dat was ook zo'n vent die een zeer kort lontje had, maar wel een beetje erger dan jij hoor, want hij begon meteen te dreigen met een kogel door mijn kop :tongue: terwijl zijn vrouw geen reactie gaf en zij toch zelf degene was met hondje aan het lijntje.

Maar je zei toch zelf dat je dit vertelt vanwege je eigen korte lontje, en dat je dat even kwijt wilde?
Of begrijp ik nu iets verkeerd hier?
Mensen doen of zeggen nou eenmaal wel iets dat niet leuk is, of dat onbegrijpelijk is.
Geen idee wat de oorzaak of reden is dat jij daar momenteel wat meer moeite mee hebt, maar ook dat kan wel eens hoor.
En dat je je daar druk over kunt maken vind ik op zichzelf niet eens zo overdreven, want ook dat heb ik zelf wel eens.

Het komt alleen nogal overdreven over hoe het hier allemaal beschreven wordt.
:zweep:
S@ndr@
Zeer actief

Casa La Luna schreef:
bennie schreef:Volgende keer honkbalknuppel mee en zeggen dat ie beter bang van mensen kan zijn :mrgreen: .
:lol:

ps: Maak je niet al te druk over de opmerkingen van sommige leden hier, want er zitten er een paar tussen die gooi ik met liefde zo vanuit een emmer de plomp in.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ik ken het gevoel ja, maar ik ga me niet meer druk maken - heb ik mezelf beloofd :engel:
Vlinder
Actief
Mijn ras(sen): Bulldoggen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Vlinder »

S@ndr@ schreef:
Casa La Luna schreef:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ik ken het gevoel ja, maar ik ga me niet meer druk maken - heb ik mezelf beloofd :engel:
Amen :pffff: :mrgreen:
Groetjes!

Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik vraag me af waarom die lullo zo nodig jou moest laten weten dat hij een hekel had aan honden. En dan?

Moet ik nu een voetballer aanklampen als ik die tegenkom met de mededeling dat ik voetbal haat???? :roll:
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

iones schreef:Ik vraag me af waarom die lullo zo nodig jou moest laten weten dat hij een hekel had aan honden. En dan?

Moet ik nu een voetballer aanklampen als ik die tegenkom met de mededeling dat ik voetbal haat???? :roll:
ja.. dat is vrijheid van meningsuiting :pffff:

en misschien wel hetzelfde dat toen ik eergister ochtend de honden uit ging laten en mijn buuf tegelijkertijd haar honden uit ging laten die al keffend richting hek kwamen en ik dus de straat op ging omdat dat hek te laag is en mijn honden wel geiirriteerd raken door dat over het hekje heen geblaf en dat hekje nog lager is dan dat mijn honden groot zijn..
Toen ik terug kwam liep buuf net omhoog het trapje op weer met de honden, maar ze kwamen trapje weer af om wederom te gaan blaffen en doen.. heb buuf toen niet goedemorgen gegroet omdat ik wat meer op de honden lette en ik me echt irriteerde aan dat gedoe op de vroege ochtend.. hou ze verdorie tegen om terug naar het hek te gaan, corrigeer ze voor dat irritante geblaf dacht ik nog.. terwijl ik tegen die van mij zei.. nee.. gewoon doorlopen en negeren..
Toen ik haar passeerde met de auto terwijl ze op de fiets zat heb ik overigens wel goedemorgen gezegd hoor door het raampje.. maar dat ik geïrriteerd was daarvoor dat merkte ze denk ik wel.. het is een leuke vrouw overigens hoor.. maar dat gekef van die honden langs dat hek daar wordt ik af en toe een beetje gaar van... maar dat komt omdat ik het van die van mij niet accepteer en wel mee aan de slag ben gegaan als het zich voordeed..
Laatst gewijzigd door blondie op 01 okt 2010 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

MAar wat moet je er mee? Denkt die man werkelijk te beogen dat ze gaat zeggen "ach dan kom ik nooit meer op straat met mijn hond, speciaal omdat u dat zo graag wilt". Ik zou zeggen "ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan honden dus oprotten!". Nou, over en weer beledigen in het kader van vrije meningsuiting. Gezellig!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

iones schreef:MAar wat moet je er mee? Denkt die man werkelijk te beogen dat ze gaat zeggen "ach dan kom ik nooit meer op straat met mijn hond, speciaal omdat u dat zo graag wilt". Ik zou zeggen "ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan honden dus oprotten!". Nou, over en weer beledigen in het kader van vrije meningsuiting. Gezellig!
Ik maakte een grapje.. :blauwoog:

Net als dat mijn marokkaanse collega vorige keer ook zei van ik heb het niet op herders.. dat mag dan toch.. toevallig loopt hij die avond net weer achter een meneer met een herder die zijn hond kort ging houden.. en ging berispen nog voor hij passeerde..
hij passeert.. dat dier valt uit.. en zijn stigma is weer bevestigd..
hoort daarna die hond janken omdat er blijkbaar geslagen is op de hond..
Zijn buren hebben een ambul en die hond vind hij heel leuk :mrgreen: herders heeft hij het niet zo op.. en met hem meerdere ik weet dat en ook ik ben wel eens aangesproken ...
Zoals die man van TS daar zou ik ook weinig mee hebben hoor, maar snap haar wel als iemand terwijl de honden negeren en al iets wat ik hier ook gewoon nastreef, ze hoeven niet op vreemde mensen af te gaan, en als ze dat netjes niet doen dat iemand dan nog commentaar gaat geven dan ben ik er al rap klaar mee...

poepende hond.. lekker weer hoor je soms dat geschijt overal.. dan sta je met het poepzakje klaar om de boel op te rapen.. daar kan ik soms ook erg geïrriteerd van raken.. :wink:
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Joera »

Nanna schreef:
Ilse met haar witte schreef:Brunette vraagt wat een CC is?
iets minder dan DD ;-) maar evengoed nog een flinke hand vol.
HAHAHA ! :mrgreen:
Afbeelding
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Paulala schreef:
S@ndr@ schreef:
Paulala schreef: Nee hoor, ik vind dat ook.

Dat was ook zo'n vent die een zeer kort lontje had, maar wel een beetje erger dan jij hoor, want hij begon meteen te dreigen met een kogel door mijn kop :tongue: terwijl zijn vrouw geen reactie gaf en zij toch zelf degene was met hondje aan het lijntje.

Maar je zei toch zelf dat je dit vertelt vanwege je eigen korte lontje, en dat je dat even kwijt wilde?
Of begrijp ik nu iets verkeerd hier?
Mensen doen of zeggen nou eenmaal wel iets dat niet leuk is, of dat onbegrijpelijk is.
Geen idee wat de oorzaak of reden is dat jij daar momenteel wat meer moeite mee hebt, maar ook dat kan wel eens hoor.
En dat je je daar druk over kunt maken vind ik op zichzelf niet eens zo overdreven, want ook dat heb ik zelf wel eens.

Het komt alleen nogal overdreven over hoe het hier allemaal beschreven wordt.
Mee eens, als je een topic plaatst kun je óók negatieve reacties verwachten, maar het zijn geen lullig bedoelde reacties, tenminste van mij echt niet. Ik vind het gewoon erg raar dat je je er zó druk om maakt alsof je ongesteld bent ? Als je niet tegen negatieve reacties kan dan geen topic plaatsen. En ik probeer je niet op te voeden, ik zeg alleen wat ik vind en dat mág op een forum :mrgreen:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ja hoor wat jij wilt :U:
Flo'ke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flo'ke »

Ah! Een mens mag niet eens een off day hebben, flauw van je hoor Sandra :pffff: :mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

dogsincluded schreef:Ah! Een mens mag niet eens een off day hebben, flauw van je hoor Sandra :pffff: :mrgreen:
Ja snap jij het, dan ben je in eens ongesteld :eek: :oohja: jeetje
Flo'ke
Zeer actief

S@ndr@ schreef:
dogsincluded schreef:Ah! Een mens mag niet eens een off day hebben, flauw van je hoor Sandra :pffff: :mrgreen:
Volgende keer als je je ms hebt niet meer gaan wandelen met Gillebil :pffff:
S@ndr@
Zeer actief

nee, ik gooi hem wel op het pleintje achter, en als het goed bevalt dan blijf ik daar wel bij , hoeft ik niet meer te trainen ook. :cheer: :cheer:
zware ketting erom stel je voor dat het monster uitbreek :cool2:
renee-uk
Zeer actief

dogsincluded schreef:
S@ndr@ schreef:
Volgende keer als je je ms hebt niet meer gaan wandelen met Gillebil :pffff:
gewoon helemaal niet meer gaan wandelen dan ben je overal van af :F:
iemand zou zich zomaar eens in een ander moeten kunnen verplaatsen..... moeilijk hoor
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

tegelijk :D
Afbeelding

S@ndr@
Zeer actief

ja ,aar de oplossing was hetzelfde niet meer wandelen met die hond die wel heel eng overkomt hoor.

inleven in een ander vraagt wel heul veul fantasie hoor, heb je gelijk in , zoveel kan ik niet verlangen :oohja:
als iemand zich zo aanstelt moet je gelijk streng zijn :zweep: :mep:
over met die onzin :lol:
Flo'ke
Zeer actief

Tja Sandra, je hoort niet tot het clubje van de perfecten, hoe durf je :tongue:
S@ndr@
Zeer actief

:H: , zou ik nu echt een uitzondering zijn denk je :scratch:
moet ik me gaan schamen nu,
:idea: als ik toch al Anita ga heten dat maakt het toch niet meer uit.

op hoge hakjes vol in de make-up over de hei gesleurd worden is dan toch mijn voorland.
moet alleen nog een Sjonnie scoren ergens

:engel:
renee-uk
Zeer actief

S@ndr@ schreef::H: , zou ik nu echt een uitzondering zijn denk je :scratch:

op hoge hakjes vol in de make-up over de hei gesleurd worden is dan toch mijn voorland.

dat moet niet zo moeilijk zijn met die enge hond van je, daar vallen sjonnies op :P
Afbeelding

S@ndr@
Zeer actief

Als hij maar wel genoeg gouden kettingen heeft hoor, en minimaal een tatoeage met Anita in een hartje, is wel het minste he.
en natuurlijk veel spierballen want hij moet wel het monster in toom houden :cheer: :cheer:
Flo'ke
Zeer actief

S@ndr@ schreef::H: , zou ik nu echt een uitzondering zijn denk je :scratch:

You go get them girl :mann:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Wel even zwart gelakte pumps en een legging van panterprint aan doen hè!
En je blonde haren hoog opsteken, rode lippenstift op en gaan! :mrgreen:
S@ndr@
Zeer actief

ja en mijn push-up en peuken niet vergeten natuurlijk :Q:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”