laat maar gaan , Gil zoekt het wel uit
ach meneer liep vandaag weer op de dijk - boos te kijken , alleen wij liepen nu beneden de dijk en Gil liep nog steeds los
we hebben hem allebei maar genegeerd.
Moderator: moderatorteam

TARAK
Cane CorsoIlse met haar witte schreef:Brunette vraagt wat een CC is?
Gil heeft dat soort ( puber) humor ook wel en ik werk er heel hard aan want ik kan er niet om lachen, vooral als mensen gespannen worden als ze hem zien wil hij nog wel eens proberenMARC_S schreef:De CC die hier altijd liep kwam overigens op je af rennen met veel gegrom om je te laten schrikken. Dat was wel minder moet ik zeggen want ik werd er para van. Stond ik even buiten om groen te plukken voor de vogels, ineens een heel kabaal, komt er een CC op je af gestormd die pas in de laatste meter wijkt en dan nog een keer terugkomt. Ik hield me dan stokstijf en mijn handen een beetje ingetrokken. Ze deed niks maar dat was niet zo leuk moet ik zeggen. Jouw hond doet dat niet maar ik kan me wel voorstellen dat mensen heel erg bang voor hem zijn.
vast nietLellibel schreef:Ben ik de enige die vind dat je je behoorlijk aanstelt?
Nou da's mooi. Neem er een voorbeeld aanS@ndr@ schreef:
maar deze man riep geen enkele reactie niet op bij Gil , dus geen spanningen daar.

ik zou willen dat ik het konIlse met haar witte schreef:Nou da's mooi. Neem er een voorbeeld aanS@ndr@ schreef:
maar deze man riep geen enkele reactie niet op bij Gil , dus geen spanningen daar.
van mij wel hoor, iemand andersS@ndr@ schreef:ik zou willen dat ik het konIlse met haar witte schreef:Nou da's mooi. Neem er een voorbeeld aanS@ndr@ schreef:
maar deze man riep geen enkele reactie niet op bij Gil , dus geen spanningen daar.dan had ik er ook geen topic over geopend, kwam gewoon even boos thuis gisteren ochtend, want ik vond zijn reactie onterecht
kan gebeuren toch, of mag dat ook al niet meer

Ik zoek nog iemand die met me mee wil om naar Frankrijk te verhuizen. Daar heb je iets meer ruimte als hier en met een beetje mazzel versta je zo'n zeikert toch nietS@ndr@ schreef:Loop je `s morgens 7.45 uur over een fietspad - op de dijk , veel ruimte, niks aan de hand een soort van gedoog gebied
Komt een meneer de dijk op, die komt me tegemoet en hij loopt in een rechte lijn op ons af.
Gil ziet hem, gaat kwispelen, maakt een paar blije kronkel bewegingen en loopt hem voorbij.
Of ik mijn hond bij me wou houden want "hij hield niet van honden".
ik had hem in mijn broekzak moeten doen of zo
Ik weet dat mijn lontje kort is op dit moment, maar ik stond![]()
Ik heb nog vrij rustig gezegd dat ik mijn best deed, en met de hond aan het trainen was en dat hij nog jong was, en dat ik hem voortaan wel aan de lijn zou houden als ik meneer zag.
maar![]()
Ik doop mezelf om tot Anita, en ga lekker mijn eigen gang, de andere kant op( zoveel mogelijk proberen alle overlast te voorkomen) kan ik niet goed doen blijkbaar
zo tot dusver eens storm in een glas water
en ik ben onverdraagzaam ik weet hetbah,
verpest wel net even mijn dag
S@ndr@ schreef:vrijwilliger( Anita )biedt zich aan, weet alleen niet of mijn gezin het ook zo ziet
![]()
gelukkig bestaan er ook heel veel leuke mensen die maken heel veel goed
Of zat hij stil aan de kant van de weg? Sorry, maar als hij idd (al is het met alle liefde en goede bedoelingen) de meneer vriendelijk gaat begroeten dan vind ik het toch een beetje je eigen schuld dat je commentaar kreeg.Gil ziet hem, gaat kwispelen, maakt een paar blije kronkel bewegingen en loopt hem voorbij.
Of ik mijn hond bij me wou houden want "hij hield niet van honden".
Lellibel schreef:Ben ik de enige die vind dat je je behoorlijk aanstelt?

miko schreef:je moet proberen om zelf te veranderen, dat moet je niet van een ander verwachten, vervelend maar verder onschadelijk gedrag van andere mensen moet je negeren, net zoals je vervelend onschadelijk gedrag van je hond negeert.
Het is vaak moeilijker om NIETS te zeggen dan om IETS te zeggen...
Ik had geen kort lontje, ik had uberhaupt geen lont...ik heb mijn best gedaan om mezelf te veranderen, geen discussies meer aangaan met mensen die ik niet eens ken, niet proberen om mensen die stukken ouder zijn dan ik ben nog iets bij te brengen.
Ik loop tegenwoordig gewoon door, geef geen weerwoord, kijk ze niet aan en ga niet flauw lopen lachen, dat werkt in mijn geval perfect, mijn wandeling wordt niet verpest en mijn hond ziet ook dat ik kalm ben en reageerd daar positief op.

renee-uk schreef:joh laat je niet gek maken, we hebben allemaal wel eens zo'n gevoel alleen zet niet iedereen dat hier neer dus krijgen ze er ook geen commentaar op.
ik snap je wel hoor en ik begrijp ook heel goed dat het super frustrerend is als je zo je best doet om overlast te voorkomen en zo'n jan met de korte achternaam geeft je dan zonder reden een grote bek.
heel vervelend, maar helaas niet te voorkomen... eikels blijf je houden :M: