Een filmpje om de sfeer en de battles goed weer te geven:
solo:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Met de groep:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam

Nee, maar het broerdje van mijn vriend wel:Inge2104 schreef:Toch een leuke impressie geworden hoor!![]()
Breackdance je zelf ook??
Waarom ben je gestopt?Ellen. schreef:Vind dat altijd zoo supergaaf... heb ook nog gebreakdanced.. samen met m'n broer op les
Leuk zeg! Ik vind het knap hoor! Doe het ze zeker niet na en denk dat ook ik heel wat botten ga breken dus probeer het maar niet!corason del perro schreef:Nee, maar het broerdje van mijn vriend wel:Inge2104 schreef:Toch een leuke impressie geworden hoor!![]()
Breackdance je zelf ook??
dit is m![]()
Alhoewel als je dan zo'n dag meemaakt dan word je wel bijna aangestoken![]()
(ik denk alleen dat ik heel wat botten zal breken haha als ik een poging waag)

Waarom? Mijn broer stopte ivm blessure en ja.. ik durfde niet zo goed alleen verder met al die jongens.. haha ik vond het wel supergaaf om te doen en heb veel spieren gekweekt toendertijd!corason del perro schreef:Waarom ben je gestopt?Ellen. schreef:Vind dat altijd zoo supergaaf... heb ook nog gebreakdanced.. samen met m'n broer op les
Moet zeggen dat er ook wel Bgirls waren maar in hele kleine aantallen.
Er waren wel speciale Bgirl battels dus kun je volgend jaar ook mee doen![]()

Ow gaaf dat wil ik wel zienYoup schreef:Wat leuk! Mijn neefje heeft ook een paar jaar aan breakdance gedaan. Hij is zelfs nederlands kampioen geweest en 2e op het EK in Duitsland. Hij heeft ook nog eens een clipje opgenomen. Eens kijken of ik dat nog kan vinden.