tineke schreef:blondie schreef:Hoop dat de Klysma zijn werk gaat doen... is echt zo sneu voor de hond als ze de drang wel hebben maar niet kunnen..
En die vergroote prostaat moet daarna zeker goed nagekeken worden?
Beterschap gewenst voor Rio!
Ja de da had het al over castreren maar ik wil toch eerst even alle mogelijkheden bekijken.
Uiteraard als het echt nodig zou zijn dan laten we het wel doen hoor ,want dit hoeft van mij geen terugkerendegebeurtenis te worden ,Rio is er doodziek van en mij kost het 10 jaar van mijn leven

Dat blijft gewoon vaak denk ik bij vergrote prostaat, ik laat mijn hond ook altijd helemaal nakijken bij de enting en dan checkt de da ook altijd zijn prostaat, zij zei toen ook als dat vergroot is bemoeilijkt dat het poepen en dat in dat geval toch castratie eigenlijk de beste behandeling is.
Heb nog geen ervaring met een hond met vergrote prostaat, wellicht anderen wel..
Wel heb ik het aan de hand gehad dat de hond verstopping had.. heb toen zelf het clysma middel gegeven :N:
Het hielp toen wel... dat wordt goed opletten en rap naar buiten.. en niet 1x maar meerdere keren ... ook weer niet fijn voor de hond, want ze krijgen natuurlijk wel krampen... maar ja.. het lucht ook wel op denk ik maar..