Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand een ex fokhond?
Moderator: moderatorteam
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: Iemand een ex fokhond?
Ohw en Cesar Millan komt toch naar Canada, kun je hem vragen hoe je dr zindelijk krijgt 
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Heb ik al gedaan, hij kwam vanmiddag even op de koffie.kitty2 schreef:Ohw en Cesar Millan komt toch naar Canada, kun je hem vragen hoe je dr zindelijk krijgt
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
in die bouwval van je?rubyred schreef:Heb ik al gedaan, hij kwam vanmiddag even op de koffie.kitty2 schreef:Ohw en Cesar Millan komt toch naar Canada, kun je hem vragen hoe je dr zindelijk krijgt
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
Tina
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Ja, heb sins juni een 7 jarige ex-broodfokteef, kruising malamute...genaamd Machouffe.
Dat ze hondsociaal zijn, gaat voor haar toch niet op. Voor haar is mijn reu Thorsten god, maar andere honden vind ze maar niets, die moeten niet in haar buurt komen.
Toen ik haar net had is ze geopereerd aan tepelkliergezwellen en baarmoederontsteking, lijkt me ook iets waar je rekening mee moet houden, want er is altijd een reden waarom ze niet meer in de broodfokkerij zitten...
Verder heeft ze zich snel aangepast en is van weinig tot niets bang, wandeld super aan de leiband, is enorm nieuwsgierig etc..
Ik heb wel het voordeel dat Thorsten enorm zelfzeker is, en geen angst kent, want Machouffe kopieerd zijn gedrag.
Dus als je een angstige hond in huis hebt, lijkt me dat niet zo een goede match met een broodfokhond.
Dat ze hondsociaal zijn, gaat voor haar toch niet op. Voor haar is mijn reu Thorsten god, maar andere honden vind ze maar niets, die moeten niet in haar buurt komen.
Toen ik haar net had is ze geopereerd aan tepelkliergezwellen en baarmoederontsteking, lijkt me ook iets waar je rekening mee moet houden, want er is altijd een reden waarom ze niet meer in de broodfokkerij zitten...
Verder heeft ze zich snel aangepast en is van weinig tot niets bang, wandeld super aan de leiband, is enorm nieuwsgierig etc..
Ik heb wel het voordeel dat Thorsten enorm zelfzeker is, en geen angst kent, want Machouffe kopieerd zijn gedrag.
Dus als je een angstige hond in huis hebt, lijkt me dat niet zo een goede match met een broodfokhond.
-
snuffel11
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Als je een pup neemt ie hij/zij ook niet zindelijk, zie het probleem er niet zo van in..alles valt te lerenrubyred schreef:Ex puppy mill honden zijn nooit zindelijk want ze zitten hun hele leven lang in een kooitje en komen er nooit uit. Ze weten niet eens wat zindelijk is, ze weten niet eens dat er een buiten bestaat.twizzle schreef:whaah zou voor mij niet moeilijk zijn hoor![]()
Er stond ook in dat er problemen met de vacht waren had ik gelezen, fijn dat het nu herstelt is. Mijn teefjes hadden al hun lange haar verloren en later bij ons zijn ze ook nog eens (op 1 na) gaan ontgiften.. dus nog meer haar kwijt, maar ze zijn nu mooi aan het worden...
is z eniet zindelijk omdat ze het niet geleerd heeft of omdat er een medisch probleem is..
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Zo denk ik er ook over.Lydia schreef:Als je een pup neemt ie hij/zij ook niet zindelijk, zie het probleem er niet zo van in..alles valt te lerenrubyred schreef:Ex puppy mill honden zijn nooit zindelijk want ze zitten hun hele leven lang in een kooitje en komen er nooit uit. Ze weten niet eens wat zindelijk is, ze weten niet eens dat er een buiten bestaat.twizzle schreef:whaah zou voor mij niet moeilijk zijn hoor![]()
Er stond ook in dat er problemen met de vacht waren had ik gelezen, fijn dat het nu herstelt is. Mijn teefjes hadden al hun lange haar verloren en later bij ons zijn ze ook nog eens (op 1 na) gaan ontgiften.. dus nog meer haar kwijt, maar ze zijn nu mooi aan het worden...
is z eniet zindelijk omdat ze het niet geleerd heeft of omdat er een medisch probleem is..