Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoeveelheid Lotgering Beau
Moderator: moderatorteam
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Re: Hoeveelheid Lotgering Beau
Bob met zijn 15 kilo ook ongeveer 400 gram 
En de groeten van de mannen 

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Tja, het is een Beagle, hèHilde schreef:Ik ga ook 400 geven. Hij lijkt honger te hebben overdag.
Nee hoor, grapje. Je moet voeren op het oog, maar dat weet jij ook wel. Ga niet meer voeren omdat hij schijnbaar honger heeft, maar kijk naar hemzelf. Er zijn nou eenmaal honden die wel genoeg voedingsstoffen uit het voer halen, maar niet hun bevrediging. Die hebben bij een bepaald voer geen vol gevoel, terwijl het wel genoeg voor hun is.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Nou, hij is op het moment wel dik zat. Ik kijk het een weekje op 400 gram aan. Hij wordt er echt onrustig van, blaffen, heen en weer lopen, niet kunnen slapen enzovoort.Liesbeth schreef:Tja, het is een Beagle, hèHilde schreef:Ik ga ook 400 geven. Hij lijkt honger te hebben overdag..
Nee hoor, grapje. Je moet voeren op het oog, maar dat weet jij ook wel. Ga niet meer voeren omdat hij schijnbaar honger heeft, maar kijk naar hemzelf. Er zijn nou eenmaal honden die wel genoeg voedingsstoffen uit het voer halen, maar niet hun bevrediging. Die hebben bij een bepaald voer geen vol gevoel, terwijl het wel genoeg voor hun is.

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Lust hij graag kauw stafen. Hoewel je er niet veel van eten, bevredigd dat toch een kauw/knaag behoefte.Hilde schreef:Nou, hij is op het moment wel dik zat. Ik kijk het een weekje op 400 gram aan. Hij wordt er echt onrustig van, blaffen, heen en weer lopen, niet kunnen slapen enzovoort.Liesbeth schreef:Tja, het is een Beagle, hèHilde schreef:Ik ga ook 400 geven. Hij lijkt honger te hebben overdag..