amber81 schreef:bouvierpoedel schreef:Beetje onzin als je bij een ander [ stage ] niet hetzelfde kunt doen dan thuis met je eigen honden.
Ga lullen met stage adressen en je komt er best wel uit.
Hoeft toch niet gelijk hele dagen.
Spreek af dat je halve dagen komt en 2 halve dagen aftekent als 1 hele dag bijvoorbeeld.
Wees creatief en ga mogelijkheden zoeken binnen je beperkingen.
duidelijk iemand die het niet begrijpt of niet wilt begrijpen.
Ik ben ook 100% afgekeurd en zou inderdaad ook geen stage mogen lopen in bijvoorbeeld kennels ed. Je hebt groot gelijk hoor PluustersBear dat je geen zin hebt om het hier neer te pennen hoe het zit. Sommigen begrijpen niet dat thuis de situatie anders is, bijvoorbeeld omdat je samen bent en de ander de dingen kan doen die jij niet kunt doen. Op een stage doen ze dat echt niet voor je hoor en zeker niet met een baan!
Laat je niet kisten door sommige reacties, die weten niet beter.
Dank je.
Ja op 1 of andere manier denken mensen vaak dat het zo simpel is.
Als ik halve dagen kon werken, ja dan had ik gewoon mijn werk kunnen blijven doen.
Was het leven maar zo simpel.
Het zou leuk zijn als mensen je eens op je woord konden geloven.
Ik zou het geweldig vinden, werken of stage bij een dierenarts, pension, of waar dan ook met dieren.
We hadden zelf altijd een mini dierentuin, maar helaas, het moest allemaal weg.
Nu alleen nog mijn honden, en ook die zijn aangepast bij mijn beperkingen.
En gelukkig een geweldige partner, die bijna het hele huishouden draait en me met veel helpt, zodat ik in elk geval mijn honden gewoon kan houden.
Wat opleidingen betreft en werkervaring met dieren zou vrijstelling geen probleem zijn.
Ik heb de Land en tuinbouwschool gedaan, ben gediplomeerd instructreur, en heb jaren gewoond/gewerkt bij een handelaar in allerlei kleinvee, gevogelte, en exoten. Poosje bij een rotweilerkennel, een pension, en dan mijn eigen dierentuintje nog,hihi.
Dus stront genoeg geruimt, aan mijn handen en soms zelfs tussen de tanden gehad.
Oja ook nog AKK, dieren ehbo, en nog meer van dat soort cursussen gevolgd.
Nou ja ik zal eens proberen te bellen,en anders mischien dan alleen maar de deelsertivicaten halen.