Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit is niet te geloven!
Moderator: moderatorteam
- Maria7
- Actief
Dit is niet te geloven!
Heeft iemand van jullie deze site weleens gezien?
http://www.animals-express.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.animals-express.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Re: Dit is niet te geloven!
ja, dat is een bekende. Erg he. Ze hebben nu speciale uitverkoop. 99 pups vanaf 150 euro.
En Ori-pei pups (mops x sharpei). Tja....
En Ori-pei pups (mops x sharpei). Tja....
-
- Zeer actief
Nu wel.
Dit is te gek toch?
mag en kan dit zomaar?
Dit is te gek toch?
mag en kan dit zomaar?

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
Walgelijk
uiteraard de mensen achter de site want de hondjes zijn

-
- Zeer actief
Dat is toch te gek voor woorden dat dit mag?! :M:
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
http://www.animals-express.com/item/12/ ... r_rattler/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dana's

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
Helaas bekend.
Er schijnt niet zo heel veel aan gedaan te kunnen worden.
Er schijnt niet zo heel veel aan gedaan te kunnen worden.

Groetjes Willy, Djock en Puck

- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Ze verkochten er ook Catahoula's. Goede hond voor een impulsaankop... Maar niet heus...
Had hier eerder een topic over geopend: klik De fokker van de Catahoulapups die hier verkocht worden is achterhaald en dat is ook niet om over naar huis te schrijven. Ze staan er niet meer op, dus zullen wel een huisje hebben gevonden, ik ben benieuwd waar. Ik hoop echt dat er een verbod komt op dit soort praktijken.

- samzel
- Actief
ja, deze lui... niet te geloven. Zij hadden ierse wolfshonden pups voor 870 euro, ik heb gebeld wie de ouders waren enzo. De vrouw aan de lijn kon me geen fatsoenlijk antwoord geven en heeft ze de hoorn er op gegooid :X!!
Deze 'winkel' of eerder, 'dierengevangenis' moéét sluiten!
Deze 'winkel' of eerder, 'dierengevangenis' moéét sluiten!
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes
En pootjes

- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
tja, bekend helaas.
zolang er mensen zijn die daar in trappen, zullen dit soort praktijken doorgaan.
zolang er mensen zijn die daar in trappen, zullen dit soort praktijken doorgaan.

- anne_lies
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie, Labrador
- Contacteer:
Volgens mij is hier al een keer een topic over geweest. Volgens mij ook met foto's verschrikkelijk om te zien hoe die honden daar zitten. Ik vind dit echt vreselijk snap ook niet dat dit mag.

- anne_lies
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit was hem hier stond ook de foto bij op de 1e pagina
http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 86827.html
http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 86827.html

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Mijn hart bloed, ik heb ook bij het andere topic gekeken en de foto's gezien.
ik kan er heel slecht tegen.
dit moet toch gewoon stoppen. idioten die daar toch blijven kopen!

- anne_lies
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja die foto's zijn erg heTurbo! schreef:Mijn hart bloed, ik heb ook bij het andere topic gekeken en de foto's gezien.
ik kan er heel slecht tegen.
![]()
dit moet toch gewoon stoppen. idioten die daar toch blijven kopen!

- -laura-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Inderdaad, mag dit zomaar??
Je zou toch zeggen van niet.
Vreselijk
Je zou toch zeggen van niet.
Vreselijk

- Maria7
- Actief
Ik heb alle instanties zowel in België als in Holland op de hoogte gebracht.
Ook de politieke partijen,TV programma,s enz.Ik heb al wat mails teruggekregen .Het schijnt dat zij hoogstwaarschijnlijk door hogerhand in bescherming worden genomen.Men is al jaren bezig om, in mijn ogen, de horror fabriek te doen laten sluiten.Bewijzen zat,maar het lukt hun niet???
Ik heb deze mail verstuurd.Mochten er mensen zijn die bewijzen kunnen aandragen,mail mij AUB of stuur een PB!!
DE MAIL
Enige tijd geleden kwam de site http://www.animal-express" onclick="window.open(this.href);return false; bij mij in beeld en nog maar kort geleden heb ik van dichtbij meegemaakt dat de dieren respectloos worden behandeld en heb de effecten gezien die broodfok voor de teven met zich brengt. Als deze teven geluk hebben krijgen ze uiteindelijk, als ze om wat voor reden dan ook niet meer aan de geforceerde fok kunnen deelnemen, lichamelijk uitgeput een nieuw thuis bij een welwillende koper.
Naast de grote hoeveelheid jonge dieren en de veelheid aan rassen en soorten dieren, komt de werkwijze die Animal-express volgt via internet, bestellen en eventueel laten bezorgen, als zeer schokkerend over. De risico´s van ondoordachte aankopen en onzorgvuldige afhandeling lijken groot.
Het fokken op een dergelijk grote schaal met een diversiteit aan rassen brengt enorm veel gezondheidsrisico´s in beeld. Onder andere ook de Cavalier King Charles Spaniël, waarvan 95% de ziekte Syringomyelia hebben. Een levensbedreigende ziekte die met veel pijn gepaard gaat.
Op Internetfora is de genoemde website onderwerp van gesprek en men begrijpt niet dat een dergelijke handel in 2010 gelegaliseerd dan wel gedoogd wordt. Nee, niet in Nederland maar in België. Wel wordt de handel in dieren uit de Oostbloklanden bekritiseerd, maar deze fokfabriek staat net over een van onze grenzen!
Volgens eigen zeggen hebben Dierenrechtenorganisaties in België ook al over de werkwijze van Animal-express aan de bel getrokken, en zoals uit correspondentie blijkt met een verbijsterend antwoord als resultaat. Het geeft mij het gevoel alsof deze fokkerij op de een of andere manier geld in het laatje brengt en dus van hogerhand wordt gedoogd dan wel gelegaliseerd is vanwege een toegekend registratienummer dan wel erkenningsnummer. Niet iets om trots op te zijn in de EU.
Men houdt zich aan de richtlijn van het Ministerie van Landbouw zoals de website aangeeft. Een richtlijn die aangeeft hetgeen minimaal vereist is.
In de hoop dat er een gedegen onderzoek komt naar het reilen en zeilen van Animal-Express, teken ik
met vriendelijke groeten
............
Ook de politieke partijen,TV programma,s enz.Ik heb al wat mails teruggekregen .Het schijnt dat zij hoogstwaarschijnlijk door hogerhand in bescherming worden genomen.Men is al jaren bezig om, in mijn ogen, de horror fabriek te doen laten sluiten.Bewijzen zat,maar het lukt hun niet???
Ik heb deze mail verstuurd.Mochten er mensen zijn die bewijzen kunnen aandragen,mail mij AUB of stuur een PB!!
DE MAIL
Enige tijd geleden kwam de site http://www.animal-express" onclick="window.open(this.href);return false; bij mij in beeld en nog maar kort geleden heb ik van dichtbij meegemaakt dat de dieren respectloos worden behandeld en heb de effecten gezien die broodfok voor de teven met zich brengt. Als deze teven geluk hebben krijgen ze uiteindelijk, als ze om wat voor reden dan ook niet meer aan de geforceerde fok kunnen deelnemen, lichamelijk uitgeput een nieuw thuis bij een welwillende koper.
Naast de grote hoeveelheid jonge dieren en de veelheid aan rassen en soorten dieren, komt de werkwijze die Animal-express volgt via internet, bestellen en eventueel laten bezorgen, als zeer schokkerend over. De risico´s van ondoordachte aankopen en onzorgvuldige afhandeling lijken groot.
Het fokken op een dergelijk grote schaal met een diversiteit aan rassen brengt enorm veel gezondheidsrisico´s in beeld. Onder andere ook de Cavalier King Charles Spaniël, waarvan 95% de ziekte Syringomyelia hebben. Een levensbedreigende ziekte die met veel pijn gepaard gaat.
Op Internetfora is de genoemde website onderwerp van gesprek en men begrijpt niet dat een dergelijke handel in 2010 gelegaliseerd dan wel gedoogd wordt. Nee, niet in Nederland maar in België. Wel wordt de handel in dieren uit de Oostbloklanden bekritiseerd, maar deze fokfabriek staat net over een van onze grenzen!
Volgens eigen zeggen hebben Dierenrechtenorganisaties in België ook al over de werkwijze van Animal-express aan de bel getrokken, en zoals uit correspondentie blijkt met een verbijsterend antwoord als resultaat. Het geeft mij het gevoel alsof deze fokkerij op de een of andere manier geld in het laatje brengt en dus van hogerhand wordt gedoogd dan wel gelegaliseerd is vanwege een toegekend registratienummer dan wel erkenningsnummer. Niet iets om trots op te zijn in de EU.
Men houdt zich aan de richtlijn van het Ministerie van Landbouw zoals de website aangeeft. Een richtlijn die aangeeft hetgeen minimaal vereist is.
In de hoop dat er een gedegen onderzoek komt naar het reilen en zeilen van Animal-Express, teken ik
met vriendelijke groeten
............

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
- Bever
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruizing Teckel - Jack Russel
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Tja tis een van de grootsten en er is wel een neiuwe wet in holland, maar die komt alleen goed uit voor broodfokkers.
Je mag enkel nog adverteren als je een erkenningsnummer hebt, dus particuliere nestjes zijn verboden geworden.
dus 90 procent is zeker broodfokker op de sites.
Je mag enkel nog adverteren als je een erkenningsnummer hebt, dus particuliere nestjes zijn verboden geworden.
dus 90 procent is zeker broodfokker op de sites.
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
ik zie de topic nu pas maar wat een zieke gedoe daar.
zowel de site als de winkel zelf.
zowel de site als de winkel zelf.
- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
Ik zie dat je zelfs kunt laten bezorgen?!!!
Postorderpuppies dus. Hondje in de webshop in je karretje knallen afrekenen en wachten op de post..... Idioot. Heb er verder geen woorden voor.

Postorderpuppies dus. Hondje in de webshop in je karretje knallen afrekenen en wachten op de post..... Idioot. Heb er verder geen woorden voor.

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Ze hebben ook nog massa's andere dieren, van lama's tot slangen. Ik zag zelfs zebu's staan op de site.
Dit is gewoon een complete kinderboerderij...
Dit is gewoon een complete kinderboerderij...
- Gittje
- Zeer actief
zie RTBF reportage "Quesions à la Une" van 12 mei ll. op http://www.rtbf.be/info/questionsalaune" onclick="window.open(this.href);return false;Maria7 schreef:Ik heb alle instanties zowel in België als in Holland op de hoogte gebracht.
Ook de politieke partijen,TV programma,s enz.Ik heb al wat mails teruggekregen .Het schijnt dat zij hoogstwaarschijnlijk door hogerhand in bescherming worden genomen.Men is al jaren bezig om, in mijn ogen, de horror fabriek te doen laten sluiten.Bewijzen zat,maar het lukt hun niet???.
In deze reportage over hondenhandel vanuit het Oostblok, met België als draaischijf en transitland, komt een politiecommissaris aan het woord die goed op de hoogte is van de toestand in de dierenwinkel/groothandel om reden dat z'n vrouw er nog gewerkt heeft. Hij suggereert dat betrokken zaak vermoedelijk van hoge (politieke) bescherming geniet gezien ze ongenaakbaar zijn. België zou deze handel & wandel gedogen omdat het goed aan de export verdient.
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Ze zijn ook echt helemaal niet goedkoop?
Staffords vanaf 870 euro ?
Wie koopt daar nou in godsnaam een impuls hondje?

- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
die mensen kijken niet naar de prijs maar naar de zielige oogisch van die pupsels.Hayley84 schreef:Ze zijn ook echt helemaal niet goedkoop?

- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
ze staan er nog wel op hoor-Gaby- schreef:Ze verkochten er ook Catahoula's. Goede hond voor een impulsaankop... Maar niet heus...![]()
![]()
Had hier eerder een topic over geopend: klik De fokker van de Catahoulapups die hier verkocht worden is achterhaald en dat is ook niet om over naar huis te schrijven. Ze staan er niet meer op, dus zullen wel een huisje hebben gevonden, ik ben benieuwd waar. Ik hoop echt dat er een verbod komt op dit soort praktijken.
er is nog een reutje te koop
http://www.animals-express.com/item/12/ ... opard_Dog/" onclick="window.open(this.href);return false;
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Hè, gatver. Het is niet voor niets dat dit wordt geschreven door een vooraanstaande Catahoula fokker in Amerika: "Before you decide that you are strong enough, macho enough, smart enough, and have more willpower than any dog could possibly have, please speak to a few owners and breeders before you decide that the odd colored coat and the odd colored eyes of a Catahoula are something you just have to have. You may be looking for someone to take that spotted, glass eyed, demon from you before it is matured." En dit is ook echt de waarheid, afgaande op wat ik gezien, gehoord en gelezen heb. Ik hoop dat degene die deze pup koopt weet waar hij of zij aan begint.vania schreef:ze staan er nog wel op hoor-Gaby- schreef:Ze verkochten er ook Catahoula's. Goede hond voor een impulsaankop... Maar niet heus...![]()
![]()
http://www.animals-express.com/item/12/ ... opard_Dog/" onclick="window.open(this.href);return false;

- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
ik was er wat aan het rondneuzen en zag hem staan-Gaby- schreef:Hè, gatver. Het is niet voor niets dat dit wordt geschreven door een vooraanstaande Catahoula fokker in Amerika: "Before you decide that you are strong enough, macho enough, smart enough, and have more willpower than any dog could possibly have, please speak to a few owners and breeders before you decide that the odd colored coat and the odd colored eyes of a Catahoula are something you just have to have. You may be looking for someone to take that spotted, glass eyed, demon from you before it is matured." En dit is ook echt de waarheid, afgaande op wat ik gezien, gehoord en gelezen heb. Ik hoop dat degene die deze pup koopt weet waar hij of zij aan begint.vania schreef:ze staan er nog wel op hoor-Gaby- schreef:Ze verkochten er ook Catahoula's. Goede hond voor een impulsaankop... Maar niet heus...![]()
![]()
zag trouwens ook dat ze cockers, newfoundlanders en poedels met FCI stamboom hebben