Tussen jou en Abby komt het wel weer goedMaartje schreef:Vandaag zijn we weer terug geweest.
De verwachting is dat de ligamenten aan een kant kapot zullen zijn, maar die aan de andere kant van het gewricht niet.
Dit is ook wel een beetje een uitzonderlijk geval omdat maar een van de botten in de elleboog uit de kom was en de andere (gelukkig) gewoon op z'n plek is gebleven. Nu krijgt ze eerst 2 weken volledige benchrust met een steunverband en daarna wordt de beweging weer heel langzaam opgebouwd. Er zijn vandaag ook weer nieuwe foto's gemaakt, die zagen er gelukkig goed uit.
Inmiddels loopt ze ook weer goed. Waarschijnlijk zal er in de toekomst wel artrose vormen, maar nu krijgt ze ook wat om dat zo veel mogelijk te voorkomen.
Ze vond mij vandaag wel weer iets aardiger. Toen ze moest kiezen tussen mij en de DA was haar keuze snel gemaakt. Ik was veiliger
Het klinkt gelukkig al weer een stuk positiever dan gisteren. Vooral het waarschijnlijk artrose is dat ook voor de behendigheid nog positief of willen ze daar nog geen uitspraak over doen? In ieder geval fijn dat het zoals het er nu naar uit ziet, geen problemen gaat opleveren in de normale dingen en dat ze al vrij snel weer meer mag bewegen..