Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Eerlijk is eerlijk, ik vind het prachtig. :N:
Met oren helemaal leuk, maar zonder oren is het echt de hond die het in de geschiedenis was met zijn lichte ogen en hele brute uitstraling. Zonder oren lijkt hij op een hond die de Romeinen lieten vechten met slaven.
nou die oortjes zitten er gelukkig nog aan hoor, , maar kun je je voorstellen dat er mensen zijn die een hond uit het buitenland halen omdat dit daar nog mag, terwijl wat is er mis met oortjes
S@ndr@ schreef:nou die oortjes zitten er gelukkig nog aan hoor, , maar kun je je voorstellen dat er mensen zijn die een hond uit het buitenland halen omdat dit daar nog mag, terwijl wat is er mis met oortjes
Nou, in dit geval vind ik met of zonder oortjes eigenlijk even mooi; maar een dober vind ik er echt niet uit zien met oren en staart...
ik kan me voorstellen dat als je gewend bent aan afgeknipte oren je dat mooier vindt. Maar ik word niet gehinderd door ideeën over "hoe het hoort". Ik vind flappers leuk! (o, had Zappa maar 1 zo'n oor)
Hier in de buurt woont een man die altijd dobers heeft gehad, ook mee gefokt. Die wil nog steeds geen oren en staart. Heeft nog een hond uit het buitenland gehaald zonder oren en staart. Maar dat doet tie niet meer, zelfs hij vindt dat hij er maar aan moet wennen.
Kortom: geef die kannetje watte zijn oren terug!!
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Rosita Compagner schreef:wow, nu past hij bij zijn stamboomnaam. Erg mooi, vind ik. Met oren is het een schatje, 'zonder' is hij zoals het ras bedoeld was.
Als hij zonder oren bedoelt was, waarom heeft hij dan van nature oren?
Ik vind het geen gezicht zonder oren, het maakt hem eng!
Rosita Compagner schreef:wow, nu past hij bij zijn stamboomnaam. Erg mooi, vind ik. Met oren is het een schatje, 'zonder' is hij zoals het ras bedoeld was.
Als hij zonder oren bedoelt was, waarom heeft hij dan van nature oren?
Ik vind het geen gezicht zonder oren, het maakt hem eng!
en daar was hij ooit voor bedoeld, om eng te vinden. Dus dat hebben ze goed gedaan.
Sorry, ik vind hem zonder oren ook mooier. Een mooie, arrogante, stoere uitstraling. Met oren hebben de meeste honden een sullige uitstraling.
Ik vind het bij meer rassen mooier. Ik heb er hier 1 met en 1 zonder oren. Die zonder oren was niet de oorspronkelijke opzet maar ik vind het wel mooier. Ik merk hier op straat dat de mensen de dame zonder oren lang niet zo eng vinden als de dame met. Had ik niet verwacht. Voor de dame met flappers springen mensen echt de bosjes in (geen geintje) terwijl ik haar echt een sullige uitstraling vind hebben. De dame zonder oren kijkt behoorlijk arrogant maar heeft toch een heleboel fans. Zij ligt alle dagen in de winkel en klanten komen speciaal voor haar.