In een Bass Pro shop in Denver. Een winkel voor outdoor en fishing

Chipmunk in Rocky mountain national park

Elk Bull

Trail ridge road. De hoogst gelegen geasfalteerde weg in Amerika. 3700 meter!

Ranch in Colorado

Alle foto's tot nu toe
Moderator: moderatorteam

Ja, dan had ik zo een mooie roedel. Poeh!Nanna schreef:Geweldig...die laatste foto...je zult zo wonen...(jaloers kijkend)
Hier nog 1 die jaloers kijktNanna schreef:Geweldig...die laatste foto...je zult zo wonen...(jaloers kijkend)
crutz schreef:heerlijk,
wij gaan eind november voor 3 weken, landen in Chicago, maar gaan dan met de auto naar Pennsylvania en daar 2 weken de bushbusch in, jagen en natuur snuiven....slaapzakje mee en max wat in een rugzakje past...
daarna nog een weekje de toerist uithangen in San Diego in een hotel....

Vorig jaar hebben wij Arizona, Utah, Nevada en California gedaan.Ik ben gisteren toevallig thuisgekomen van 3 weken toeren door
Arizona, New Mexico, Texas, Utah en Nevada
Eind november in Pennsylvania mag je volgens mij wel 2 slaapzakjes meenemenwij gaan eind november voor 3 weken, landen in Chicago, maar gaan dan met de auto naar Pennsylvania en daar 2 weken de bushbusch in, jagen en natuur snuiven....slaapzakje mee en max wat in een rugzakje past...

Ooh je moet echt naar White Sands gaan,tycha schreef:Vorig jaar hebben wij Arizona, Utah, Nevada en California gedaan.Ik ben gisteren toevallig thuisgekomen van 3 weken toeren door
Arizona, New Mexico, Texas, Utah en Nevada
Later deze reis gaan we naar New Mexico, ik ben dus wel erg benieuwd waar jij in New Mexico geweest bent en wat je er van vond?

Nee, helaas geen pup gezien daarLiep dat ongelooflijk leuke pupje nog bij Hubbell rond?