Is Kelly haar eerste nestje.
De trotse ouders:
mama Kelly:

papa Ike:

Moderator: moderatorteam
Hij haalt toch meestal Uitmuntend op show.Marjoleine schreef:Ik vind Ike erg mooi!
Vinden raskenners dat ook?
Ik zie dit type niet veel namelijk?

fijn he, zo'n streepduiveltje..ik weet wel waar ik voor valChris* schreef:Yep ze zijn samen gedekt.(heb met datum hie rte zetten, verkeerd geteld, vanaf loopsheid)
Ja Ike heeft heel goede driften, zal er eens foto's van zetten, heb met hem praktijk/mondio getraind(en ben van plan terug te doen, samen met streepduivelke)
Met Jesse alles goed, voorlopig nieuws zonder foto's...madam wist heel goed hoe aan eten te geraken aan tafel, zelfs als ik het midden op tafel schoof, gewoon springen en aan tafellaken trekken, dan had ze alles mee, eten, bord (kapot) en fototoestel (ook kapot)![]()
Volgende week haar eertse bezoek aan KNPV club.

Ongeveer 48 dagen.Irisz schreef:Hoe is het inmiddels bij jullie?Op welke dag zit ze nu?
Spannend hoor!
Neen, laat die kleine mormels maar nog even warm zitten bij mamaDanna schreef:En is ze al begonnen?

Idd ze is heel onrustig, draait, en draait, scheurt kranten, hijgt en likt zich heel veel.zeta-jones schreef:Spannend...het duurt nu niet lang meer...verheug me alweer op foto's van de nieuwe witte duiveltjes