Na een periode rustig rondgekeken te hebben denk ik er toch steeds meer en meer over om G&G te gaan volgen met Escha. Het lijkt me gewoon erg leuk maar wilde eerst nog wat ervaringen horen en vragen stellen.
Ik heb geen puppycursus of vervolgcursussen gelopen wel ben ik zelf gaan trainen en met 12 maanden of zoiets is Escha begonnen met Agility. Dit mocht omdat ik er voldoende apel op had.
Tussen de 18 en 26 maanden hebben we dus VZH en IPO getraind. IPO is gestopt wegens omstandigheiden (veel tijd geen eigen vervoer) en ik heb heel lang getwijfeld over G&G reddingshondenwerk en speurhonden . Speurhonden gaat ook weer veel tijd in zitten evenals reddingshondenwerk waar je toch vaak op verschillende locaties traint en daar heb ik weer een auto voor nodig

Is het nu over het algemeen verplicht om dit te lopen en zo nee, is het mogelijk om na VZH G&G te lopen of moet ik daar eerst nog het 1 en ander voor oefenen want zover ik heb gelezen kent ze de dingen die in VEG/EG en G&Gb worden geleerd.
Wat zijn jullie ervaringen (de hondenschool waar ik mij in wil schrijven wil ik zeker dit soort dingen nog vragen met een lijstje wat ze beheerst. (Op de site stond ook nog dat er dan een kleine toelatingstest word gehouden) maar ik wilde het eerst aan jullie vragen want jullie kennen ook het programma en was benieuwd.
Ik wilde bij Cynophilia lopen