Ja sorry sorry sorry...
Het gaat hartstikke goed met de 3 meiden, 02-10 zijn ze allemaal achter elkaar uitgevlogen. Toen moest ik beslissen welke twee ik binnen zou gaan halen en daar was ik zo vreselijk ziek van... dat we hebben besloten ze (voorlopig) gewoon alle drie te houden
Dus de meiden zijn allemaal bij hun ouders gebleven. Vanaf dat ze 14 weken oud waren konden ze vliegen en sindsdien doen ze dat met volle overgave. Ze slopen alle takken in de buitenvlucht en tot onze verbazing zitten ze als het niet zo hard waait ook in de stromende regen buiten, dat den de ouders nooit. Deden, want nu zie ik ook hen regelmatig in de regen zitten
Vanaf 14 weken werden ze steeds minder gevoerd, maar ook nu hoor en zie ik ze nog wel eens bedelen en gaat er als ze mazzel hebben npg wel eens een hapje in.
Ze kunnen nu net sinds een kleine week uit hun poot eten, lachen hoe onhandig ze daar eerst mee waren.
2 komen graag iets lekkers uit mijn hand nemen, 1, ik denk de middelste, vliegt steeds weg als ik dichtbij kom. Ze zijn vreselijk moeilijk, (lees eigenlijk niet) uit elkaar te houden, ik denk dat dit na de jeugdrui en als ze hun eigen motoriek ontwikkeld hebben wel zal veranderen.
We zien wel hoe het loopt, we laten ze net zo lang bij de ouders tot de familie zelf aangeeft dat het genoeg geweest is. Daarna kunnen ze in de 2e vlucht die inmiddels klaar is en zoeken we van daaruit naar fijne adressen waar ze naar buiten kunnen.
Foto's volgen nog