Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KK1 de moeite waard??

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lianne05
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laika.

KK1 de moeite waard??

Ongelezen bericht door lianne05 »

Heb twee jaar terug cursu O&O afgerond. Nu heb ik de mogelijkheid om kosteloos KK1 te volgen, (uitgezonder examen en boeken) punt is alleen dat het vanaf nu t/m maart/april is en dat elke do.dag avond van 20.00 tot 22.30 in een plaats wat zo'n 20 min rijden is vanaf mn woonplaats.
Het lijkt mij wel erg leuk maar is het de moeite waard?
Laatst gewijzigd door lianne05 op 21 sep 2010 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Lianne
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: KK1 de moeite waard

Ongelezen bericht door Irisz »

Ik ben pas begonnen met de KK1, maar vind het tot nu toe wel leuk. Ik denk ook dat wanneer je interesse er ligt en je de boel netjes bij houdt, je er redelijk gemakkelijk door heen komt.
En als je het kosteloos kan doen, waarom niet? 20 minuutjes is nog wel te overbruggen vind ik, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
lianne05
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laika.

Ongelezen bericht door lianne05 »

Irisz schreef:Ik ben pas begonnen met de KK1, maar vind het tot nu toe wel leuk. Ik denk ook dat wanneer je interesse er ligt en je de boel netjes bij houdt, je er redelijk gemakkelijk door heen komt.
En als je het kosteloos kan doen, waarom niet? 20 minuutjes is nog wel te overbruggen vind ik, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Intresse heb ik zeker, ik denk ook dat ik het ga doen, ik moet alleen examengeld betalen van € 115.00 rest wordt vergoed. excl. de boeken die je er nog los bij nodig hebt.
Groetjes Lianne
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Wil je er tijd in gaan stoppen? Als je de avond van je cursus eigenlijk niet kunt missen als vrije avond, dan zou ik er wel goed over na denken. Wil je meer weten over honden, dan is het een leuke cursus! Ik weet niet hoe jouw rassenkennis op dit moment is, maar om alle rassen te leren kennen daar gaat vaak nog wel wat tijd in zitten buiten de cursus om.
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Doen! :ok:
Ik heb (jaren geleden) ook de basis cursus van O&O gedaan, maar vond de KK1 erg leerzaam. Deels door de discussies die ontstaan tijdens zo'n les want bij ons in de groep zaten er ook een paar "ervaren" fokkers die nu de cursus nog gingen doen. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”