Dank allen!
Ja ze is echt een schatje. Ze gebruikt haar 'looks' al goed om iets voor elkaar te krijgen.
Eerste twee dagen zijn goed verlopen, ze geeft in de meeste gevallen aan als ze iets moet doen, een enkele keer een ongelukje.
's Nachts gaat het helemaal goed, nog niets in de bench gedaan dus daar ben ik erg tevreden over.
Ben nu bezig om NEE te trainen, dat lijkt me bij een pup toch wel erg handig.
Zodra ik haar zover heb dat ze op haar naam reageert gaan we zeker oefenen op komen, voorlopig zit ze aan een korte lijn. Ga wel een iets langere halen vandeweek, ze loopt nu aardig mee aan de lijn maar wil soms in het park net iets verder het veld in om ergens aan te snuffelen of dat ene hele gevaarlijke boomblaadje aan te vallen
De verhalen over beagles ken ik ja, en heb ook genoeg Beagle eigenaren gehoord die het tegendeel laten zien.
Een goede consequente opvoeding doet wonderen zeg ik altijd maar
We gaan zeker naar puppy cursus, zodra deze weer begint, moet nog even bellen of ik niet al een paar keer kan meelopen, gezien de volgende geloof ik pas in November begint. Dat wordt te laat naar mijn smaak.
Ze komt uit Ruurlo, uit een gelegenheidsnest, geen broodfok praktijken

Waren 5 pups daar, 3 teefjes (allemaal 2 kleur) en 2 reutjes (beide drie kleurtjes). Papa is de 2 kleur en mama de 3 kleur. Erg mooi en lief nest.