super mooie akita inu te koop
hierbij verkoop ik mijn super mooie akita inu pup van 9 weken oud, hij ziet er achter super mooi uithij is heel actief en lief, hij luistert al heel goed naar je, is zelfs al haast zinderlijk in iedergeval bij ons thuis. alleen u begrijpt natuurlijk wel dat het een pup is dusja ophouden lukt natuurlijk niet een langetijd maar dat is begrijpelijk. de pup krijgt pedigreep voer met rijst is geschikt voor pups en heel goed voor de huid van de pup.
de ouders van de pups zijn echt super mooi beide kampioenen. de pups heeft voor de rest alles gekregen alleen nog de grote cocktail, hij is gezond en actief echt een super mooie pup echt een super mooie beestje om te zien echt een pup waar je geen tweede van ziet
de pup moet helaas weg wegens verhuizing naar een appartement en ik kan het gewoon niet over me hartje krijgen dat hij steeds naar boven moet lopen want ik hou zelf super veel van dieren en wil dat echt geen beestje dat aan doen. enja wegens de zwangerschap van mijn vriendin moesten we wel verhuizen van de camping af vandaar
heeft u nou een goed hart en kunt u mij beloven dat u er echt super goed voor bent en heeft u interesse in dit mooie akita inu pup dan zou ik zeggen neem contact op met mij en kom langs
Over dit geval hadden wij (mijn zwager, vriend en ik) het over gehad. Wij snappen niet dat mensen toch aan een pup beginnen. De situatie waarin deze mensen zitten weten zij toch langer? Dat de vrouw zwanger is moeten ze toch weten voor ze aan een pup beginnen