" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Euhhhh
Moderator: moderatorteam
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Euhhhh
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
teckeltoos
- Zeer actief
Re: Euhhhh
De naam van deze topic heb ik gekozen omdat ik niet weet of ik het nou schattig vind of juist vreselijk.
dat geldt ook voor die rrXteckel
Ik vind dat ze voor die pups behoorlijk geld vragen
dat geldt ook voor die rrXteckel
Ik vind dat ze voor die pups behoorlijk geld vragen
-
amber81
muy grappig, dat filmpje!
over die kruisingridgebacks; ik vind helemaal niet veel geld hoor. We kregen 300 per pup met ons nestje. Er zijn veel mensen die het niet kunnen geloven als ik zeg dat we er wrkelijk niets aan hebben verdiend, maar het was echt zo. Als je alles goed aanpakt en erin steekt wat nodig is en je het goed wilt doen, en ze gezond en wel naar hun nieuwe baasjes laat gaan, tja, vind ik 250,- echt niet veel hoor!
over die kruisingridgebacks; ik vind helemaal niet veel geld hoor. We kregen 300 per pup met ons nestje. Er zijn veel mensen die het niet kunnen geloven als ik zeg dat we er wrkelijk niets aan hebben verdiend, maar het was echt zo. Als je alles goed aanpakt en erin steekt wat nodig is en je het goed wilt doen, en ze gezond en wel naar hun nieuwe baasjes laat gaan, tja, vind ik 250,- echt niet veel hoor!
- Lin&Noa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Die Dober is er vast voor gaan liggen. Ik heb ooit een teckel een bouvier op die manier zien dekken. Ik weet niet of het toen 'gelukt' is, maar de Boef ging letterlijk plat voor die teckelLin&Noa schreef:Hoe is die teckel op dober gekropen...
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
teckeltoos
- Zeer actief
Tja ...ik leef in gedachten nog in de tijd dat je bij een oepsnestje allang blij was dat je de pups kwijt kon en niet hoefde te verzuipen.amber81 schreef:muy grappig, dat filmpje!
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
- Aantal honden: 2
Maar de kleur, Nanna, de kleurNanna schreef:Ik zie maar weinig dobermannerigs in die pup...vraag me dus af of het wel waar is.
-
amber81
tja, daar ben ik niet zo van, zeg maar! Hoeveel mensen wel niet hebben gezegd toen: geef ze een spuitje!teckeltoos schreef:Tja ...ik leef in gedachten nog in de tijd dat je bij een oepsnestje allang blij was dat je de pups kwijt kon en niet hoefde te verzuipen.amber81 schreef:muy grappig, dat filmpje!
Ik niet hoor! Geen denken aan...bovendien hadden we zelfs een lijst voor de pups, op dat laatste teefje na. Ja toen ze helemaal oké was, toen wilden mensen haar ineens wel hebben, nou toen was het te laat, ze bleef gewoon! Blijft nog steeds dat ik het gewoon niet veel vind hoor, die 250, echt niet.