Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
overgestapt en nu problemen, hulp gezocht!
Moderator: moderatorteam
- caira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Re: overgestapt en nu problemen, hulp gezocht!
Nou de nutridiet gaat er goed in, voor vanavond heb ik duck ontdooid, ben benieuwd of dat ook bevalt.
Meneer heeft net zijn eerste rauw vers ervaring gehad. Ik ging kippenpoten voor de soep maken, hij heeft het vel en wat vlees gehad. Hij moest er eerst even goed naar kijken en ik moest het wel wat kleiner maken, maar het ging er toch hap slik weg in.
Meneer heeft net zijn eerste rauw vers ervaring gehad. Ik ging kippenpoten voor de soep maken, hij heeft het vel en wat vlees gehad. Hij moest er eerst even goed naar kijken en ik moest het wel wat kleiner maken, maar het ging er toch hap slik weg in.
-
Maria
- Zeer actief
- Contacteer:
snapt het niet... je krijgt allemaal adviezen en ik lees alleen maar dat je mengt en gewoon doorgaat.
stop eens met alles aan je hond te geven en van alles te mengen.
wil je duck gaan voeren, perfect neerzetten en na 10 minuten weghalen, niet gegeten pech gehad.
Wees streng en stop met mengen!
stop eens met alles aan je hond te geven en van alles te mengen.
wil je duck gaan voeren, perfect neerzetten en na 10 minuten weghalen, niet gegeten pech gehad.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Maria schreef:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: overstap op farmfood
36 kilocaira schreef:Ik heb er nu 100 gram ingekregen door brokje voor brokje te voeren maar dat is natuurlijk niet voldoende voor een hond van 36 kilo. Frustrerend is dit, bij paarden weet ik alle truukjes en soorten voer die goed zijn. Maar honden zijn in dat opzicht nieuw voor me, wie kan me helpen?

- caira
- Zeer actief
uhm, ik ben nu niet aan het mengen. Voer nu alleen kvv zoals hier geadviseerd wordt. Dat eet hij dus wel prima, en dan idd vanmiddag wat kip, maar dat kan volgens mij geen kwaad?malinois schreef:Maria schreef:
Wees streng en stop met mengen!als je een moeilijk etende hond wil hebben moet je zeker doorgaan met alles te geven, mengen en wat dan ook...
- caira
- Zeer actief
Re: overstap op farmfood
ik zal hem morgen eens proberen op te meten, maar het is echt een behoorlijke reu.alm@ schreef:36 kilocaira schreef:Ik heb er nu 100 gram ingekregen door brokje voor brokje te voeren maar dat is natuurlijk niet voldoende voor een hond van 36 kilo. Frustrerend is dit, bij paarden weet ik alle truukjes en soorten voer die goed zijn. Maar honden zijn in dat opzicht nieuw voor me, wie kan me helpen?wat is zijn schofthoogte dan?
- caira
- Zeer actief
vanochtend mooie stevige drollen en hij eet als een bootwerker! 
- Minna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Ik zie er geen probleem in om verschillende soorten kvv te geven en af en toe wat andere dingen zoals het kip. Zolang als je het eten neerzet, en na een bepaalde tijd gewoon weer weg haalt. En nu eet de hond dus gewoon goed, prima toch?als je een moeilijk etende hond wil hebben moet je zeker doorgaan met alles te geven, mengen en wat dan ook...
uhm, ik ben nu niet aan het mengen. Voer nu alleen kvv zoals hier geadviseerd wordt. Dat eet hij dus wel prima, en dan idd vanmiddag wat kip, maar dat kan volgens mij geen kwaad?