Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Valt me nog mee dat het geen modderpoel is met al die regen de hele tijd.
Oh maar dat is het wel hoor;gisteravond heeft het flink geregend.Dit gaat 5 weken duren en we zitten al een week of wat met die troep zij het dat toen de paden en straten om ons heen aan de beurt waren.Nu wij dus.
De rioolbuizen worden straat voor straat en pad voor pad vervangen en Liander is met het gas bezig.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ahh dit kon bij mij voor de deur zijn.
Wij krijgen ook nieuwe riolering en er staat een geweldige aggregaat voor ons huis te loeien.
Het duurt hier nog tot eind van het jaar.. ( lange straat)
Vandaag heeft het flink geregent dus het is een grote modderpoel.
Lekker voor de honden......
Komen ze bij jouw ook op het erf? Hier koppelen ze de regenpijpen af van de riolering.
Die krijgen een eigen afvoer in de grond.
Als je op blote voeten in huis loopt, voel je pas hoeveel zand er mee naar binnen word genomen.
Dus stofzuigen en dweilen is hier ook elke dag raak.
tekkel schreef:Sjeesj wat een zooi! Het zal wel nodig zijn, maar leuk is anders
Wanneer is het klaar?
Ja,heerlijk he?
Volgens de brief die we gekregen hebben duurt het nu nog 4 weken...........
DjockPuck schreef:Ahh dit kon bij mij voor de deur zijn.
Wij krijgen ook nieuwe riolering en er staat een geweldige aggregaat voor ons huis te loeien.
Komen ze bij jouw ook op het erf? Hier koppelen ze de regenpijpen af van de riolering.
Als je op blote voeten in huis loopt, voel je pas hoeveel zand er mee naar binnen word genomen.
Ook heel fijn
Mijn erf bestaat uit een trottoir van een meter en nog wat centimeters en als ik het goed begrepen heb gaat dat ook nog open om de rioolbuizen te vervangen maar dat weet ik niet zeker.Was nogal onduidelijk.
Waar je nu binnen ook loopt kom je zand tegen.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
tekkel schreef:Sjeesj wat een zooi! Het zal wel nodig zijn, maar leuk is anders
Wanneer is het klaar?
Ja,heerlijk he?
Volgens de brief die we gekregen hebben duurt het nu nog 4 weken...........
DjockPuck schreef:Ahh dit kon bij mij voor de deur zijn.
Ook heel fijn
Mijn erf bestaat uit een trottoir van een meter en nog wat centimeters en als ik het goed begrepen heb gaat dat ook nog open om de rioolbuizen te vervangen maar dat weet ik niet zeker.Was nogal onduidelijk.
Waar je nu binnen ook loopt kom je zand tegen.
Ik heb al extra matjes neergelegd. Lang leve de goedkope matjes van de Ikea.....
En iedereen moet verplicht de schoenen uit.
DjockPuck schreef:
En iedereen moet verplicht de schoenen uit.
Ik kan je zeggen dat ook dat niet werkt aangezien het zand daar gewoon doorheen gaat.
Ja daar ben ik inmiddels ook achter, maar je moet toch wat.
En die matjes ( volgens mij worden ze voddenmatjes genoemd) zijn heel gemakkelijk
in de wasmachine te wassen ( wel eerst al het zand eruit, anders zit de wasmachine onder)
De eerste ligt al buiten voor de deur.Als die vies is smijt ik hem gewoon weg.
De honden vinden het wel wat hebben hoor. Al dat zand en vergeet vooral niet al dat modder.
Hier ook zo'n uitzicht, en bij ons duurt het nog zo'n 2 maanden denk ik
Dus ook hier veel vegen, stofzuigen en dweilen
Liefs Ingrid
Ga nooit weg zonder te praten Ga nooit heen zonder een zoen Als je het noodlot zult ontmoeten Kun je het nooit meer doen Ga nooit weg zonder te praten Dat doet soms een hart zo’n pijn Wat je ’s morgens hebt verlaten Kan er ’s avonds niet meer zijn.