Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ach NEE he...Pup gedumpt + foto + vraag
Moderator: moderatorteam
-
Inc
Re: Ach NEE he...Pup gedumpt + foto + vraag
Lol.
Hij poepte net een 10 cm lange lintworm uit. Bijna langer dan hijzelf is...OMG.
Hij poepte net een 10 cm lange lintworm uit. Bijna langer dan hijzelf is...OMG.
-
jelle
- Zeer actief
yek.
nou, weet je dat in ieder geval zeker.
was dat al mét ontworming of nog niet gegeven? In ieder geval keer extra ontwormen nog he, als je zeker weet dat ie ze heeft (is volgens mij nog altijd het devies althans)
nou, weet je dat in ieder geval zeker.
was dat al mét ontworming of nog niet gegeven? In ieder geval keer extra ontwormen nog he, als je zeker weet dat ie ze heeft (is volgens mij nog altijd het devies althans)
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
Inc
Ontworming heeft ie gister avond gehad. Maar zijn buikje is zo opgezet, dat gaat nog wel ff duren voordat dat weg trekt. Maar elke worm die hij eruit poept is er een. Tot nu toe minstens 12 in zo'n korte tijd!
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Ontwormen was dus niet overbodig
. Zo te lezen kan hij binnenkort voor de zekerheid nog een kuur gebruiken. Fijn dat je het hondje opvangt!
Ik hoop dat het wat wordt om een geschikt plekje te vinden. Opsturen naar nederland zou ook wel wat te ver zijn voor zo'n hummel.
Ik hoop dat het wat wordt om een geschikt plekje te vinden. Opsturen naar nederland zou ook wel wat te ver zijn voor zo'n hummel.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Hij komt dus lekker los. En verlost van de wormen.

-
Inc
Over hoe lang kan ik hem weer ontwormen? Of iig dat doorgeven als hij in de tussentijd een nieuw baasje krijgt?
Zou er zo nog maar een kuur indouwen, kan die krengen er wel uit kijken, hij voelt zich zo beroerd. Vooral als ie wat gegeten heeft en zijn buikje dan nog erger zwelt heeft ie daar last van.
Zou er zo nog maar een kuur indouwen, kan die krengen er wel uit kijken, hij voelt zich zo beroerd. Vooral als ie wat gegeten heeft en zijn buikje dan nog erger zwelt heeft ie daar last van.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ach gos, wat een druifje. Fijn dat je er misschien al mensen voor hebt.
Volgens mij staat voor ontwormen bij pups 2 keer met 2 weken er tussen?
Volgens mij staat voor ontwormen bij pups 2 keer met 2 weken er tussen?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Inc
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Ik doe het iig zo snel mogelijk.
Had zelf an een theorie dat als ik m nu aan de diarree krijg...dan poept ie meer dus meer wormen weg...maar misschien ook geen goed plan
Had zelf an een theorie dat als ik m nu aan de diarree krijg...dan poept ie meer dus meer wormen weg...maar misschien ook geen goed plan
- Roelfien
- Zeer actief
Nee, liever niet, want dan zit je weer met uitdroging enzo, dus liever mooie drolletjes met regelmatig een sliertje worm :N:
En je hebt kans dat als de kuur goed gaat werken, dat ie dan toch nog diaree krijgt hoor.
En je hebt kans dat als de kuur goed gaat werken, dat ie dan toch nog diaree krijgt hoor.
-
Inc
het is bijna een en al worm :N:
Wacht ik maak een foto van bovenaf :N:
Wacht ik maak een foto van bovenaf :N:
- Roelfien
- Zeer actief
Nee, laat maar, ik geloof je zo ook wel. :N: 
-
Inc
Te laat
Kijken!
Ik heb absoluut geen expert van pups, heb wel de DA aan de telefoon gehad en die vertelde dat ik inderdaad moest ontwormen en als het niet binnen een paar dagen beter ging langs moest komen. Op zich maakt pupje geen hele zieke indruk en speelt wel gewoon. Eet goed, geen koorts, geen diarree.
Dus heel veel zorgen maak ik me niet, wel moeten die wormen eruit
SNap niet dat ze het ZO ver hebben kunnen laten komen
Nu is het wel een stuk erger doordat ie net heeft gegeten

Ik heb absoluut geen expert van pups, heb wel de DA aan de telefoon gehad en die vertelde dat ik inderdaad moest ontwormen en als het niet binnen een paar dagen beter ging langs moest komen. Op zich maakt pupje geen hele zieke indruk en speelt wel gewoon. Eet goed, geen koorts, geen diarree.
Dus heel veel zorgen maak ik me niet, wel moeten die wormen eruit
Nu is het wel een stuk erger doordat ie net heeft gegeten

- Roelfien
- Zeer actief
Oh, ik dacht dat je zijn ontlasting ging fotograferen.
Ja, dat is wel een heel bol buikje. Even goed in de gaten houden of er wormen uit blijven komen. Zolang dat zo is, gaat het goed. Komt er niets meer uit, maar buikje nog steeds zo opgezwollen,dan zou ik naar de DA gaan.
het is wel een dotje hoor.
Ja, dat is wel een heel bol buikje. Even goed in de gaten houden of er wormen uit blijven komen. Zolang dat zo is, gaat het goed. Komt er niets meer uit, maar buikje nog steeds zo opgezwollen,dan zou ik naar de DA gaan.
het is wel een dotje hoor.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Daar komen nog wel wormen uit zo te zien :N: Wat een lieffie is het, fijn dat je een goed adresje hebt 
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
Inc
Roelfien schreef:Oh, ik dacht dat je zijn ontlasting ging fotograferen.![]()
Even goed in de gaten houden of er wormen uit blijven komen. Zolang dat zo is, gaat het goed. Komt er niets meer uit, maar buikje nog steeds zo opgezwollen,dan zou ik naar de DA gaan.![]()
En ga ik zeker doen. Al zal ik dat waarschijnlijk aan zijn nieuwe baasjes moeten doorgeven. Maar stiekem hoop ik dat ik niemand kan vinden
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
- Aantal honden: 3
Ahum....... klinkt als.............Inc schreef:Roelfien schreef:Oh, ik dacht dat je zijn ontlasting ging fotograferen.![]()
Even goed in de gaten houden of er wormen uit blijven komen. Zolang dat zo is, gaat het goed. Komt er niets meer uit, maar buikje nog steeds zo opgezwollen,dan zou ik naar de DA gaan.![]()
:lol: Nee bedankt
![]()
En ga ik zeker doen. Al zal ik dat waarschijnlijk aan zijn nieuwe baasjes moeten doorgeven. Maar stiekem hoop ik dat ik niemand kan vinden
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
ik vind hem iets weghebben van een tekkel en een dwergpincher...
wat een dotje zeg
wat een dotje zeg

- Ody
- Zeer actief
Maar je had toch misschien al iemand of gaat dat niet door?Inc schreef:En ga ik zeker doen. Al zal ik dat waarschijnlijk aan zijn nieuwe baasjes moeten doorgeven. Maar stiekem hoop ik dat ik niemand kan vinden
Wat een scheetje zeg (wordt hebberig).
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
-
teckeltoos
- Zeer actief
Wat een poepie
Het zou best wel eens een kruising chi/dwergpincer kunnen zijn.
Voor teckelbloed zou hij volgens mij dikkere voeten moeten hebben.
Ik zou hem toch ook even laten testen op hartworm. Komt in NL niet voor maar in de USA wel.
Het zou best wel eens een kruising chi/dwergpincer kunnen zijn.
Voor teckelbloed zou hij volgens mij dikkere voeten moeten hebben.
Ik zou hem toch ook even laten testen op hartworm. Komt in NL niet voor maar in de USA wel.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ee grote hond kan best samen met een kleintje
Wat een poepie
Wat een poepie
-
Inc
MG wat een drama vannacht. Ik moest er wel 7 keer uit voor hem.
Probeerde eerst in de bench (op slaapkamer). Hij ging lekker liggen, maar zodra ik in bed lag bedacht ie toch maar dat hij het zo niet gezellig vond.
Toen maar in bed. Maar dat vond hij meer spelen, en hij wilde constant op mijn gezicht dus dat werkte ook niet.
Toen maar op de grond gezet en de andere honden naar buiten gedaan. Uiteindelijk is ie naast mijn bed in slaap gevallen, en bleef daar ook. Af en toe begon ie zachtjes te piepen, meneer had het koud, dus toedekken maar!
Ben er uiteindelijk een keer of 7 uitgeweest en ben nu gebroken echt.
De andere mensen hebben niet echt meer gereageerd, maar heb al iemand anders gemaild dat die mochten komen kijken. Kijk als ze hem echt willen hadden ze al lang contact opgenomen. Ze hebben mijn nummer, Jason's nummer dus even een belletje met de stand van zaken zou fijn zijn. Hun zoon had contact met mij opgenomen via Facebook chat waar ik een oproepje had geplaatst, en dat is een vriend van Jason. Hij zei dat zijn vader hem wilde hebben en of ze eerste keus konden hebben. Nou zijn dat super mensen dus zei ik direct ja. Hij zou me gister middag terug bellen, maar heb geen telefoontje gehad. Heb hun dochter een smsje gestuurd want zij was ook weg van hem, zij was heel blij maar na even heen en weer smsen bleef het daar ook stil. Dus Jason heeft zoon maar weer een smsje gestuurd dat als ze hem echt willen ze spoedig moeten komen kijken want anders raak ik te gehecht eraan. Daar kreeg hij op terug een simpel 'okay' en verder niets meer.
Dus denk ik...als ze echt willen hadden ze wel even gebeld toch?
Heb nu wel andere mensen die hem graag willen voor hun moeder. Zij heeft een beroerte gehad, komt bij hun in huis voor herstel voor 3 maanden tot een half jaar, en daarna gaat hij met de moeder mee. Die man gaat hem zelf zindelijk maken enz, weet wat het inhoudt. Nu hebben ze een jonge eekhoorn opgevangen die ook 's nachts eten moet. Mocht het niet gaan met de moeder dan kan hij altijd bij hun terug.
Ze weten waar ze het over hebben, ze lijken me erg toegewijd, en dat is precies wat ik zoek!
Nu maar weer afwachten.
Probeerde eerst in de bench (op slaapkamer). Hij ging lekker liggen, maar zodra ik in bed lag bedacht ie toch maar dat hij het zo niet gezellig vond.
Toen maar in bed. Maar dat vond hij meer spelen, en hij wilde constant op mijn gezicht dus dat werkte ook niet.
Toen maar op de grond gezet en de andere honden naar buiten gedaan. Uiteindelijk is ie naast mijn bed in slaap gevallen, en bleef daar ook. Af en toe begon ie zachtjes te piepen, meneer had het koud, dus toedekken maar!
Ben er uiteindelijk een keer of 7 uitgeweest en ben nu gebroken echt.
De andere mensen hebben niet echt meer gereageerd, maar heb al iemand anders gemaild dat die mochten komen kijken. Kijk als ze hem echt willen hadden ze al lang contact opgenomen. Ze hebben mijn nummer, Jason's nummer dus even een belletje met de stand van zaken zou fijn zijn. Hun zoon had contact met mij opgenomen via Facebook chat waar ik een oproepje had geplaatst, en dat is een vriend van Jason. Hij zei dat zijn vader hem wilde hebben en of ze eerste keus konden hebben. Nou zijn dat super mensen dus zei ik direct ja. Hij zou me gister middag terug bellen, maar heb geen telefoontje gehad. Heb hun dochter een smsje gestuurd want zij was ook weg van hem, zij was heel blij maar na even heen en weer smsen bleef het daar ook stil. Dus Jason heeft zoon maar weer een smsje gestuurd dat als ze hem echt willen ze spoedig moeten komen kijken want anders raak ik te gehecht eraan. Daar kreeg hij op terug een simpel 'okay' en verder niets meer.
Dus denk ik...als ze echt willen hadden ze wel even gebeld toch?
Heb nu wel andere mensen die hem graag willen voor hun moeder. Zij heeft een beroerte gehad, komt bij hun in huis voor herstel voor 3 maanden tot een half jaar, en daarna gaat hij met de moeder mee. Die man gaat hem zelf zindelijk maken enz, weet wat het inhoudt. Nu hebben ze een jonge eekhoorn opgevangen die ook 's nachts eten moet. Mocht het niet gaan met de moeder dan kan hij altijd bij hun terug.
Ze weten waar ze het over hebben, ze lijken me erg toegewijd, en dat is precies wat ik zoek!
Nu maar weer afwachten.
-
Inc
De kleine heeft vandaag een super huisje gekregen. Vriend blij, ik wat minder, maar hij krijgt het heel goed!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Het gaat om het goede huisjeInc schreef:De kleine heeft vandaag een super huisje gekregen. Vriend blij, ik wat minder, maar hij krijgt het heel goed!
Succes voor hem en sterkte voor jou
-
Inc
Oh wat was het lekker om net even heel ongestoord een dutje te kunnen doenranetje schreef:Het gaat om het goede huisjeInc schreef:De kleine heeft vandaag een super huisje gekregen. Vriend blij, ik wat minder, maar hij krijgt het heel goed!![]()
Succes voor hem en sterkte voor jou
Zijn echt super lieve mensen, een stel van achterin de 20. Zij is DA assistent en wat hij doet weet ik niet. Maar hun moeder komt bij ze in huis wonen omdat zij een beroerte heeft gehad en omdat ze al een tijd een hondje wilde is het nu een goed plan. De 'kids' nemen de verantwoordelijkheid voor zindelijk maken en opvoeden terwijl moeders van het hondje kan genieten. En na 3 maand tot een half jaar krijgt moeders een huis voor zichzelf zodra ze weer alls kan en neemt puppekind mee.
Ze hebben er heel goed over nagedacht en als het niet gaat werken om een of andere reden komt hij weer hier terug of gaat hij bij hun in huis wonen.
Ze hebben drie uur voor hem in de auto gezeten dus ze hebben er heel wat voor over
En ja, ik kan hem hier houden terwijl mijn vriend het eigenlijk niet wil, en een derde hond gewoon wat te veel is op het moment, maar zij zullen er net zo goed voor zorgen als ik dat zou doen. Dus dan is het wel egoistisch om hem te houden. Niet voor mijzelf of het pupje maar ten op zichte van de mensen waar ik mee samen leef.
Maar zijn toekomst ziet er weer zeer rooskleurig uit!
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Ach jeetje, wat een sneu beestje 
Gelukkig is hij bij jou goed aan het opknappen en krijgt hij bij die anderen een goed huisje!
Gelukkig is hij bij jou goed aan het opknappen en krijgt hij bij die anderen een goed huisje!

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Je hebt een goeie daad gedaan
Ahhhh dat buikje!
Wat raak je gauw gehecht aan zo'n wurm hè?
Ahhhh dat buikje!
Wat raak je gauw gehecht aan zo'n wurm hè?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."