Zo, ik ben helemaal gaar... wat ben ik toch ook een muts, en daar was de DA het mee eens ;)
Vanmorgen waren de voerbaken van de grijsjes zo goed als leeg. Met 5 veelvraatjes in 1 hok gaat dat natuurlijk ook snel. De zon scheen en ik had geen afspraken met klanten vandaag dus ik besloot het eten in de buitenvlucht te geven ipv binnen.
Op de webcam zag ik om 09:00 dat beide ouders buiten zaten. Dus ik snel het voorzetluik dicht, en de DA gebeld. De omstandigheden uitgelegd en ik kon om 10:40 terecht... SUPER!
Omgekleed, tandjes gepoetst en met een boekje en mijn ontbijt in het binnenhok gaan zitten met het blok open. Paps wist me nog even erg pijnlijk in mijn jatten te bijten toen ik hem door de tralies van het gaasdeurtje naar de buitenvlucht een stukje brood aanbood.
Tegen de tijd dat ik moest vertrekken het luik naar de buitenvlucht van binnen afgedekt met een stuk triplex en tape. Zo konden ze niet zien dat ik de jongen echt weg zou nemen dit keer.
De jongen in een plastic bak met beukensnippers gedaan, handdoek erover en rijden maar. Ik was mooi op tijd. Maar tot mijn schrik haalde de DA de narcosekap uit de houder. HUH?? die had ik even niet aan zien komen :N:
Een voor een lagen mijn schatjes als slappe vaatdoekjes op de behandeltafel. Mijn gezicht en houding spraken boekdelen geloof ik. Maar ze waren al heel snel weer bij hun positieven, een knijpring rijker en wat bloed en ontlasting armer.
Ze worden getest op PBFD, Polyoma, Chlamidia en KDS.
Drukke week sowieso maar dit hakte er echt even in. Ik was zo bang dat ze erin zouden blijven of dat het thuis problemen zou geven.
Maar thuis deed ik de luiken open en zaten de ouders in no-time in het blok om te voeren om even later gemoedelijk te gaan zitten kletsen voor de ingang van het blok.

ik ben finaal verkocht aan het spul. Wat een voorrecht dit op deze manier mee te mogen maken. Ik heb filmpjes van hoe de ouders het (oudste?) jong knuffelen als het uit het blok kijkt... too cute gewoon. En de geluiden die ze maken *smelt*
Zal proberen de filmpjes zo te comprimeren dat ze online kunnen. De webcam publiceren is geen optie want daarvoor is ons internet veeeel te traag hier

Van voor naar achteren... Jong 1, jong 2 jong 3

Als je goed kijkt zie je bij jong 2 de hagelnieuwe ring