Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat was de eerste k*tkeffer.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Dat was de eerste k*tkeffer.

Ongelezen bericht door Moos »

In 2.5 jaar lopen met een grotere hond :mrgreen:
Loop ik net aangelijnd met beide dames, staan aan de overkant van de straat een dame en een jochie met twee "boomers". Die ken ik wel, en die vallen altijd gigantisch uit aan de lijn. Nou prima, moeten ze zelf weten :19:
Nu echter had jochie ook 1 van die hondjes vast aan de lijn, en toen hondje begon uit te vallen kon hij hem niet houden (goh :roll: ). Dus hondje rent met de lijn achter zich aan al gillend op Vera af, en stort zich zo ,al bijtend, in d'r voorpoten en nek. Ettertje :boos:
Baas ernaast "niet doen, laat dat, hou op!". Ja, nee, dat werkt :ok:
Dus ik heb etterbuiltje even bij de lijn gepakt en van Vera afgetrokken, en weer afgeleverd aan de baas.

Vera stond alles lijdzaam te ondergaan, maar toen ik boomertje los had had getrokken en hij op afstand nog stond te gillen naar d'r, ging die staart hoog, en kwam er 1 hele diepe brom. Puh, Vera is ook niet gek :pffff: Ik heb haar toen wel maar even laten zitten en de aandacht op mij laten vestigen voordat we weer verder liepen. Als die boomer dan weer naar haar toe gekomen was had ik haar aandacht iig gehad, voor het geval zij dan ook even van happerdehap in gedachten had.

Nou ja, eind goed al goed maar weer. Alleen waarom je in godsnaam de lijn dan aan een kleuter geeft, en dan ook nog eens zelf niet op honden aan de overkant let is mij een raadsel :19:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Re: Dat was de eerste k*tkeffer.

Nanna schreef:Die had ik al op de slof gehad voordat ie bij mijn hond was ;-)
Hóp, met dezelfde vaart terug. :mrgreen:
Ik dacht eigenlijk, naief als ik ben, dat het zo'n prototype uitvallende keffer was en verder niks. Ik was hoogst verbaasd dat ie opeens echt bleek te happen, het was net een piranha :boos: :mrgreen: Toen had ik de lijn ook snel te pakken hoor, dat wel :pffff:
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik denk dat ik dat beest ook niet zo ver had laten komen en sommige ouders worden nooit wijzer.
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

:smile: :ok:

Ik las de topictitel en kon niet geloven dat Marloes de TS is. :mrgreen:
Kutkeffer! :80:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Moos
Zeer actief

wendy71 schreef:

Neee, k*tkeffer :F:
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Moos schreef:
wendy71 schreef:

Neee, k*tkeffer :F:
Bijna dan haha. :mrgreen:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Vreselijk irritant dit. Tank zou ook zo reageren als Vera, Buffel zou gelijk met zijn poten maaien en de hond rugletsel bezorgen :N: Elektra brult vaak een hond weg en Bunker had gezorgt dat het hondje nooit meer zo'n grote mond zou kunnen opzetten :engel:

Ik heb niet vaak last met de honden moet ik zeggen alleen vanmorgen toevallig met fietsen, eerst met Bunker en daarna met Elektra en ik kom op een bocht over een brug waar beneden een soort veldje ligt en ja hoor een Spanielachtig iets, los uiteraard want bijna alles loopt in Den Haag centrum los lijkt wel :roll: dus Elektra een foei en door gegeven en geen punt tot ik merkte dat de hond achter ons aan kwam godsamme ik gestopt voor ik op mijn plaat ga en Elektra kan dat prima oplossen dus ik liet de lijn wat los en met een hoop viswijven gegil van Elektra :mrgreen: kreeg de hond te horen dat ze er niet van gediend was. Had al gezien aan de houding van de hond dat het een sukkeltje was dus hij liet zich ook door mevrouw terug jagen maar zoiets gebeurd dan op één van de drukste kruisingen die we hier hebben :roll: en het is dat de hond er niets aan kan doen maar ben in staat om gewoon de weg over te steken op zo'n moment.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Nah ik had vandaag ook zo iets!!!

2 kinderen die ik al eerder heb zien lopen/spelen met een york en de ander een malthezer.
Ik weet dat ze beide, en vooral de york uitvallen en ook echt bijten enzo.
Nu zag ik ze niet vandaag en pulchra liep lekker voor me uit aan de flex netjes over de stoep, toen we voorbij de struik kwamen zaten de meisjes daar met de hondjes en altijd gaan ze lopen vervelen en de hond opjutten!

Dit keer vlieggen ze beide op Pul af, en de meisjes er achter aan

dus ik wil pul terug trekken, was net mn camera in mn zak aan het doen en ja dan is een flex niet het handigste natuurlijk... Dus ik dacht dat ik wel bij het brede gedeelte van de lijn kom om hem nog eens extra terug te trekken maar helaas, ik pakte stevig het nijlon koord, pul trok met een flinke ruk en ik een flinke brandplek aan mn vingers dus, en o dat doet zon pijn!

Normaal luisterd pul wel als ik zeg blijf, maar deze hebben al eerder willen aanvallen en die meiden waren aan het lachen, en gillen enzo dat ik er amper boven uit kwam, heb maar ff hee boos gekeken en ben snel naar huis gegaan om mn hand te koelen :ugh:
Afbeelding
Living XL
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastiff!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Living XL »

Brigitte schreef:Vreselijk irritant dit. Tank zou ook zo reageren als Vera, Buffel zou gelijk met zijn poten maaien en de hond rugletsel bezorgen :N: Elektra brult vaak een hond weg en Bunker had gezorgt dat het hondje nooit meer zo'n grote mond zou kunnen opzetten :engel:

Ik heb niet vaak last met de honden moet ik zeggen alleen vanmorgen toevallig met fietsen, eerst met Bunker en daarna met Elektra en ik kom op een bocht over een brug waar beneden een soort veldje ligt en ja hoor een Spanielachtig iets, los uiteraard want bijna alles loopt in Den Haag centrum los lijkt wel :roll: dus Elektra een foei en door gegeven en geen punt tot ik merkte dat de hond achter ons aan kwam godsamme ik gestopt voor ik op mijn plaat ga en Elektra kan dat prima oplossen dus ik liet de lijn wat los en met een hoop viswijven gegil van Elektra :mrgreen: kreeg de hond te horen dat ze er niet van gediend was. Had al gezien aan de houding van de hond dat het een sukkeltje was dus hij liet zich ook door mevrouw terug jagen maar zoiets gebeurd dan op één van de drukste kruisingen die we hier hebben :roll: en het is dat de hond er niets aan kan doen maar ben in staat om gewoon de weg over te steken op zo'n moment.
Bij ons enkel een Chihuahua die af en toe leidt aan grootheidswaanzin, die door alle 4 standaard wordt genegeerd. :pffff:

Maar het fietsen.... Helaas heel herkenbaar..
zie: http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... 96440.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Living XL op 16 sep 2010 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie
Afbeelding
In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Oh ja, hier loopt altijd een kind van een jaar of 5 met een agressieve franse bull door de straten aan een flexi van 5m...
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ja dacht ook al, Marloes die een hond een kutkeffer vind? :smile:

Maar die was bij mij allang weg geweest, net als bij Nanna. Opflikkeren.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”