Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
S@ndr@ schreef:gelukkig wel, anders was er ook echt geen hond meer gekomen hoor hier, ik neem ze niet om stuk te maken.
maar nu gewoon tijd voor een feestje, zo blij
Ik kan het me goed voorstellen , ein-de-lijk een hond die goed in elkaar steekt.
Laat Van Gil's showcarriere nu maar van start gaan, Joehoe, here he come's!
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Rosita Compagner schreef:Gefeliciteerd Sandra! Het is je gegund. Kan nu het 'echte-echte' genieten beginnen?
Ja zeker, als dit even gezakt is dan gaan we gewoon zorgeloos genieten van die kanjer
want ik heb echt even gedacht dat ik honden stuk maakte - bewust of onbewust
maar deze is wel goed - zucht van opluchting het lag niet aan mij
tuurlijk niet! maar een goed gefokte cc die uit stabiele (gezondheids)lijnen komt is natuurlijk wel iets anders dan wat je eerder hebt gehad, dat zijn natuurlijk kruisingen die tot een ras gemaakt zijn dat niet erkend is en waar ook aardig wat mee gerotzooid wordt. waarmee ik niet zeg dat je met gil geen pech had kunnen hebben maar de kans is gewoon kleiner. eniweez, heel erg van harte, het is echt een super uitslag! heb je ook de ellebogen laten doen trouwens?
Goed zo! En ik zou er ook eens mee gaan showen want hij is werkelijk prachtig. Dat vond ik al vanaf pup. Hij mist die o zo verschrikkelijke CC kop die veel honden hebben. Soort bullenkoppie op een prachtige CC en dat vind ik verschrikkelijk. Zo'n klein wipneusje :N:
Dit is een hond met een zware snoet zoals het hoort. En als hij nu ook nog lekker in elkaar zit dan zou ik er persoonlijk zeker een keuring op wagen hoor. Denk dat je verbaast zal zijn als je een liefhebber van dit type als keurmeester hebt.
Rosita Compagner schreef:Gefeliciteerd Sandra! Het is je gegund. Kan nu het 'echte-echte' genieten beginnen?
Ja zeker, als dit even gezakt is dan gaan we gewoon zorgeloos genieten van die kanjer
tuurlijk niet! maar een goed gefokte cc die uit stabiele (gezondheids)lijnen komt is natuurlijk wel iets anders dan wat je eerder hebt gehad, dat zijn natuurlijk kruisingen die tot een ras gemaakt zijn dat niet erkend is en waar ook aardig wat mee gerotzooid wordt. waarmee ik niet zeg dat je met gil geen pech had kunnen hebben maar de kans is gewoon kleiner. eniweez, heel erg van harte, het is echt een super uitslag! heb je ook de ellebogen laten doen trouwens?
Nope nog niet, die mogen pas vanaf 18 maanden officieel, maar ik had gewoon de rust niet om het af te wachten met de heupen
dus die komen later aan bod, daar maak ik me dan ook net niet zo druk om
MARC_S schreef:Goed zo! En ik zou er ook eens mee gaan showen want hij is werkelijk prachtig. Dat vond ik al vanaf pup. Hij mist die o zo verschrikkelijke CC kop die veel honden hebben. Soort bullenkoppie op een prachtige CC en dat vind ik verschrikkelijk. Zo'n klein wipneusje :N:
Dit is een hond met een zware snoet zoals het hoort. En als hij nu ook nog lekker in elkaar zit dan zou ik er persoonlijk zeker een keuring op wagen hoor. Denk dat je verbaast zal zijn als je een liefhebber van dit type als keurmeester hebt.
Ik zal eens informeren bij Marga,( degene die Gil gefokt heeft) waar ik het beste kan beginnen met een show te lopen, heeft ze vast wel een idee over
ik ben echt wel nieuwsgierig wat ze van hem vinden
S@ndr@ schreef:
Nope nog niet, die mogen pas vanaf 18 maanden officieel, maar ik had gewoon de rust niet om het af te wachten met de heupen
dus die komen later aan bod, daar maak ik me dan ook net niet zo druk om
S@ndr@ schreef:gelukkig wel, anders was er ook echt geen hond meer gekomen hoor hier, ik neem ze niet om stuk te maken.
maar nu gewoon tijd voor een feestje, zo blij
Gurlllllll you must be over the moon!! Wat fijn zeg!
Gefeliciteerd met deze fantastische uitslag
Ik houd niet van doggen (vooral buldoggen), maar ik vind deze echt prachtig die zou je zo bij mij kunnen brengen. wat heeft hij een uitstraling. Op de hondenschool was er zondag ook een CC deze was diepzwart. Ik dacht eerst dat het een duitsedog was. Leek er ook verdacht veel op. De eigenaar moest iedereen vertellen dat het toch echt een CC pup was. Hij was 4 maand oud.
Ik zou zeker met hem naar een honden show gaan. Denk dat hij het er heel erg goed zal doen.
MARC_S schreef:Goed zo! En ik zou er ook eens mee gaan showen want hij is werkelijk prachtig. Dat vond ik al vanaf pup. Hij mist die o zo verschrikkelijke CC kop die veel honden hebben. Soort bullenkoppie op een prachtige CC en dat vind ik verschrikkelijk. Zo'n klein wipneusje :N:
Helemaal mee eens, ik vind hem ook prachtig.
Van gils zou weleens hoge ogen kunnen gaan gooien op show, ik vind dat Sandra dat minstens 1 keer moet proberen.
Edit: lees net dat ze dat ook van plan is.
Laatst gewijzigd door wendy71 op 15 sep 2010 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.