Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verschil tussen Kroos en Gras?!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

amber81

Verschil tussen Kroos en Gras?!

Ongelezen bericht door amber81 »

Gisteren heb ik zo verschrikkelijk gelachen! Nadat ik al met Tara en Kazan uren buiten was geweest, was de beurt aan Gigi. Lekker stukkie fietsen, rennen en kind van school halen! Zo gezegd zo gedaan en we fietsen nog een stukkie extra om zodat Gigi nog effe kan rennen, die was nog lang niet moe. We rijden langs een sloot met een groep eenden erin, maar de sloot lag dicht met kroos. Dat wil Gigi dus maar niet begrijpen,die ziet alleen eendjes en die vliegen zo leuk op! Het ging zo snel, ze nam een spurt, die eenden keken zelfs verbaasd dat ze niet afremde, en ze nam me een duik zeg! Ze was gewoon even compeet verdwenen! Ze kwam weer boven water, echt hilarisch om te zien, ze was ontzettend groen! Ze had haar beledigd-gezicht al op en zwom hooghartig naar de kant, waar ik stond om haar erop te helpen (was erg glibberig), nah, ik lag plat gewoon! Kind verbijsterd, omstanders panisch (wat is dat toch altijd gelijk?)maar we hebben nog uren gelachen om dat beeld van Gigi die groengespikkeld het slootje uitkwam, hevig verontwaardigd dat ze door een grasveld zakte :lol:
(nou heeft ze dat verschil nooit kunnen ontdekken, ze rent gewoon door, maar normaal, zo eens in de week, trekt ze gelijk terug als ze nattigheid voelt)
EN WAT EEN LUCHT!

nouja, wilde het toch even delen, want iedere keer als ik aan dat koppie van dr denk schiet ik weer in de lach!
BellaDonna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
Aantal honden: 2

Re: Verschil tussen Kroos en Gras?!

Ongelezen bericht door BellaDonna »

:smile: Heel herkenbaar! Bella dacht ook al een keer dat ze over kroos kon lopen hhahaha :smile: Ze loert er sindsdien heel achterdochtig naar :mrgreen:
Afbeelding
Chihuahuakennel http://belladonnandi.nl/
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

nou, die Gigi wil het volgens mij gewoon niet begrijpen, want het gebeurt iedere week wel een keer :mrgreen:
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Foto was wel leuk geweest :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”