Hebben jullie ook van die leuke foto's uit een grijs verleden?
Moderator: moderatorteam

ik heb er nog 1 van jou uit een minder grijs verledenIneke schreef:Ik vind deze foto van mij als baby zo schattig.![]()
![]()
Hebben jullie ook van die leuke foto's uit een grijs verleden?

Ik denk dat jij heel rap op zoek gaat en een leuke foto plaatst.LéonieHonden schreef:Ja wat denk je zelf..
Hou óp!Hamilton schreef:ik heb er nog 1 van jou uit een minder grijs verleden![]()
Wat koddig.corason del perro schreef:Ben wel niet meer echt een baby maar ik had deze nog ergens onlien staan

gelukkig voor jou, geen scanner hierIneke schreef:Hou óp!Hamilton schreef:ik heb er nog 1 van jou uit een minder grijs verleden![]()
:M:
die jeuktenIneke schreef:Die handschoentjes...
Pffff, gelukkig.Hamilton schreef:gelukkig voor jou, geen scanner hierIneke schreef:Hou óp!Hamilton schreef:ik heb er nog 1 van jou uit een minder grijs verleden![]()
:M:
blondie schreef:die jeuktenIneke schreef:Die handschoentjes...![]()
Maar had eerder neergezet over ik als baby... zoooooo lelijk... echt hoor.. ik wilde die filmpjes niet eens zien.. en dan ben ik achteraf blij dat er niet meer fotos zijn... kale dikkop.. brrrrr...en als ik dan nog ging huilen dan had het en goede scary movie geweest....
Uit dúizenden.Hamilton schreef:Ineke,
herken je hem?![]()
dank jeIneke schreef:Uit dúizenden.Hamilton schreef:Ineke,
herken je hem?![]()
![]()
Eeeehm... Nee.![]()
Edit:
Die foto van hoe hij nu is, die was wel leuk.
Heb 'm net nog even opgezocht in die pb van tijden terug en vind hem nog steeds leuk.Hamilton schreef:dank jeIneke schreef:Uit dúizenden.Hamilton schreef:Ineke,
herken je hem?![]()
![]()
Eeeehm... Nee.![]()
Edit:
Die foto van hoe hij nu is, die was wel leuk.(zei een trotse moeder)
Ja die ja, en die zat vroegah bij mij in de klas.LéonieHonden schreef:Oh Hamilton, jij had toch die knappezoon die muziek speelt?![]()
Wat een leuk truitje heeft hij aan.
dank jeLéonieHonden schreef:Oh Hamilton, jij had toch die knappezoon die muziek speelt?![]()
Wat een leuk truitje heeft hij aan.

Ik was het dikste kind dat mijn moeder kreegIneke schreef:Och een klein Marionnetje.

Daar was ik nog schattigIneke schreef:Wat grappig, ik heb je nog nooit in het echt gezien maar herken je wel.