Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Kick was net met Eagle dit groepje tegen gekomen in het bos en
kwam mij halen , ze zaten achter de wei. Toen ik naar buiten ging ,
waren ze al aan de voorkant van het huis , en staken net de
weg over. Jammer dat het zo regende.
tussen de kerstboompjes.
gespot
en toen weer terug het bos in.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Weet iemand trouwens waar die dieren overdag zitten? 's avonds zie je ze hier best veel langs/in de bossen, maar ik ben er overdag nog nooit één tegen gekomen...
zou best kunnen , mijn vriendin heeft vanmiddag de politie gebeld , omdat ze steeds over de straat gingen. Politie doet er niets aan , is een probleem voor de gemeente zeggen ze daar , maar de gemeente doet ook niets
Wat een mooie foto's. Wel triest dat het eigenlijk een groep tamme dieren is die ontsnapt zijn en aan hun lot overgelaten. Want in feite is dit hetzelfde als een groep geitjes of hangbuikzwijntjes alleen zo wordt dit niet gezien. Er leven immers ook wilde damherten in Nederland dus dit laten ze ook gewoon gaan.
Zo te zien is het een groep hindes van een fokker oid. Mooie jonge dieren en allemaal in dezelfde conditie. Ik vind het jammer dat er niet even iets gedaan wordt en dat de dieren gevangen kunnen worden. Ze zullen het echt niet zomaar redden in een wilde dieren veranderen. Dan zouden ze ook niet over de weg hobbelen en zo goed zichtbaar rondrennen. Ik vind het dus zielig maar ik vind het wel een prachtige kans op hele mooie foto's. Dit zie je normaal niet rondrennen buiten
MARC_S schreef:Wat een mooie foto's. Wel triest dat het eigenlijk een groep tamme dieren is die ontsnapt zijn en aan hun lot overgelaten. Want in feite is dit hetzelfde als een groep geitjes of hangbuikzwijntjes alleen zo wordt dit niet gezien. Er leven immers ook wilde damherten in Nederland dus dit laten ze ook gewoon gaan.
Zo te zien is het een groep hindes van een fokker oid. Mooie jonge dieren en allemaal in dezelfde conditie. Ik vind het jammer dat er niet even iets gedaan wordt en dat de dieren gevangen kunnen worden. Ze zullen het echt niet zomaar redden in een wilde dieren veranderen. Dan zouden ze ook niet over de weg hobbelen en zo goed zichtbaar rondrennen. Ik vind het dus zielig maar ik vind het wel een prachtige kans op hele mooie foto's. Dit zie je normaal niet rondrennen buiten
Arme beesjes zijn doodsbang ze rennen van de ene plek naar de andere . Niemand doet er iets aan , niemand wil ze vangen , de gemeente niet en de jachtopziener ook niet. Dus zullen ze wel doodgereden of afgeschoten worden , bah