Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe aanwinst Chester, pony

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Inc

Re: Nieuwe aanwinst Chester, pony

Ongelezen bericht door Inc »

Ja dat kan wel daar :) Ik zal het even een middagje aanzien. Mocht het rustig blijven dan laat ik het zo, zo niet dan zet ik hem apart.

Bedankt voor het meedenken, ik vind het maar griezelig en dan helpt het echt als iemand je tips geeft :cheer:
Inc

Ongelezen bericht door Inc »

Ik heb ze moeten scheiden helaas. Vanmiddag zag het er even naar uit alsof het wat beter ging, maar dat was van korte duur. Een van de merries kwam bij hem snuffelen vrij vriendelijk, dus ik dacht :cheer:
Maar 5 minuten daarna werd hij alweer het hele weiland doorgejaagd en niet met rust gelaten.
Hij heeft ca 7 bijtwonden, niet te ernstig dat het gehecht hoeft te worden maar leuk is het niet.

Heb hem net ff in de achtertuin geparkeerd, gewassen en een goede zalf opgesmeerd die zorgt dat het niet gaat ontsteken ook.

Ze staan nu in aparte aangrenzende weilanden en laten elkaar nu met rust. Waarschijnlijk blijven ze zo staan, of zetten we een van de merries bij hem zodat het twee om twee wordt. Maar de ruin is gewoon te gemeen en weigert ook maar een beetje in te geven. Kan het wel langer proberen maar heb dan geen pony meer over :N:
Voorlopig maar even zo dus, heeft hij toch nog iets gezelschap.

Ik ga slepen met water, maar schoonvader heeft al gezegd dat we daar een permanente waterleiding naar toe gaan maken :J: :cheer: Komt helemaal goed met meneer.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Slim! zo is er veel meer rust, leuk ben wel benieuwd hoor dus af en toe wat fotos plaatsen is geen overbodige luxe :engel:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”