Hoe de mensen in de buurt reageren, is een uitgebreid topic
Maar mensen op straat etc. vinden de twee meiden vaak heel leuk, behalve eigenaren met kleine honden; standaard wordt het kleine desbetreffende hondje opgetild en nijdig gekeken. Vooral bij Gigi is dat. Het valt me altijd op dat vreemden Gigi meestal wegsturen, twee keer is het zelfs gebeurd dat iemand haar schopte, omdat ze uiterlijk een herder is. Wel een neppe, denk ik dan maar. Net als mijn neppodenco

Tara, die neppod, wordt vaak onderschat. Die moeten mensen niet zomaar benaderen, ze ziet dat atijd wantrouwend tegemoet en laat dat merken door een soort van blaf. Mensen schrikken daarvan. Ook blijven mensen vaak drammen, als ik dan al drie keer heb gezegd; doe maar niet, dan toch aaien. ja, eigen risico hoor!
Kinderen zijn bij alledrie geen probleem. Kazan wordt buiten beschouwd als eng en gevaarlijk. HIj kan niet los en dat zegt voor velen genoeg. Tja, boeiend, denk ik dan maar! Hetis zo jammer wan hij wordt graag geaaid.
De visite is altijd helemaal dol met onze honden, behalve mijn vader. Ze zijn gek op hem en hoe kwader hij doet, hoe debieler ze gaan doen voor zijn aandacht. Hij vind het malle circushonden! Vooral mijn moeder zijn ze helemaal gestoord van en andersom! Vriendjes enzo van dochter vinden ze eerst eng en dan gaan ze er lekker mee spelen, vooral die grote kazan; hij is dol op priegelvingertjes!
Ik vind ze gewoon cool en lief mijn hondjes