Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

lotgering en leveren

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

lotgering en leveren

Ongelezen bericht door bellabeest »

wij voeren hier nu alweer een poosje lotgering en hebben gisteren de 4de bestelling ontvangen,
nu vroeg ik mij af of sommige van jullie die ook lotgering ook al is zo'n probleem hebben gehad met het leveren,

namelijk het volgende heeft zich gisteren voorgedaan, we hadden een bevestiging gekregen dat het gisteren bezorgd zou worden na 2 uur 's middags we zouden een half uur van te voren gebeld worden, toen het er om 19.00 uur nog niet was hebben we maar is met lotgering gebeld of ze ons misschien hadden overgeslagen dit was niet het geval maar het was erg druk geweest onderweg en de chauffeur was wat vertraagd. om iets over 10 werden we gebeld door lotgering dat het mogelijk 12 zou worden voor hij bij ons was of hij nog moest komen hij kon ook vandaag komen dus wij hadden aangegeven kom toch maar langs want morgen moeten we heel de dag weg, uit eindelijk was lotgering hier dus pas om kwart voor 1 's nachts. hierdoor zijn wij dus gaan twijfelen moeten we het nog wel laten bezorgen of gaat het met zelf halen ook zo slordig??

o als dit ergens anders hoorde mag het verplaatst worden
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Re: lotgering en leveren

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Hier gaat het perfect. Heb nu drie leveringen gehad.

Ik krijg een mail hoe laat ze ongeveer komen en als ze er dan niet zijn, bel ik, ik geef een halfuurtje speling.
Je weet nooit tenslotte met verkeer en zo.
Ik bel dan direct met Tim Lotgering, die belt de chauffeur en belt dan terug.

Ik heb het nu een keer gehad dat ik weg moest, toen heeft de chauffeur de route omgegooid zodat hij eerst naar mij kwam.
Dus ik denk dat het een vervelend toeval is geweest.
Hier heeft de chauffeur ook een keer vastgezeten omdat hij in Sneek moest zijn en hem die hele Sneekweek was ontgaan. :19:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
kleine2758
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door kleine2758 »

Ik heb ook nog nooit problemen gehad.
Ze zijn juist erg behulpzaam en passen zo nodig de route op de dag zelf nog aan.
Ze hebben het zelfs een keer voor mij in de vriezer gelegd(uit de kratten enz) toen ik plotseling weg moest.
Odi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Odi »

Ik heb vorige week nog ewen levering van 90 kilo gekregen.
De afspraak was rond 2 uur in de middag en de bezorger was er stipt 2 uur.
De vorige keren was hij ook steeds netjes op tijd.
Afbeelding
Odi, Meagan, Judy, Macey, Jade (Jace *)
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje

Ongelezen bericht door bellabeest »

bij ons hebben ze nu dan 4 keer geleverd en pas 2 keer rond de afgesproken tijd bij ons geweest, maar afgelopen keer was wel heel extreem
Afbeelding
Myra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Myra »

Ik heb tot nu toe 4 x een bestelling gehad en alles mooi optijd.
Is voor die chauffeur ook vervelend natuurlijk, en dan tot zo laat nog bezorgen :O:
Afbeelding
Groetjes Marije, Ajana en Bear
*Mike en *Myra
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

3 x besteld en op tijd geleverd gehad,ik denk dat er iets fout met je bestelling is gegaan, denk dat een chauffeur ook niet voor zijn lol s'nachts om 1 uur aan het werk is.
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler

Ongelezen bericht door vania »

hier net de 2e keer besteld
de 1ste keer ging leveren heel goed, hij was best op tijd
nu met de bestelling uitdrukkelijk gezegd dat ik van ma tot do tot 5 uur moet werken
en vrijdags tot 3 uur, komen ze vrijdag leveren om 14.45 :denken: dan is hier niemand thuis
dus een mailtje terug gedaan met de vraag of ze een half uurtje later kunnen komen, tot hier toe nog geen reactie gehad.
Afbeelding
Djarro
Actief
Mijn ras(sen): Anatolische herder en XMastin

Ongelezen bericht door Djarro »

Hier is het ook 2 keer goed gegaan, de eerste keer was ik niet thuis en toen werd ik gebeld. Ik heb toen gezegd dat de chauffeur het wel naast huis kon zetten en dat heeft hij ook gedaan. Alleen de buitenste stukken waren een beetje ontdooid maar die heb ik gewoon weer in de vriezer gedaan.
Groetjes Petra
Djarro en Suus
Afbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Marjoleine schreef:Hier gaat het perfect. Heb nu drie leveringen gehad.

Ik krijg een mail hoe laat ze ongeveer komen en als ze er dan niet zijn, bel ik, ik geef een halfuurtje speling.

Ik heb het nu een keer gehad dat ik weg moest, toen heeft de chauffeur de route omgegooid zodat hij eerst naar mij kwam.
Hier heeft de chauffeur ook een keer vastgezeten omdat hij in Sneek moest zijn en hem die hele Sneekweek was ontgaan. :19:
Met Tim doe ik geen zaken meer, als ik vlees haal regel ik dat met Udo.
Heb tijd terug geprobeerd een afhaal afspraak te maken want dat doe ik normaal altijd met udo maar die was op vakantie.
Nou hij kon niks garanderen kon geen globale tijden noemen niets, en ik moest maar op hem wachten toen ik vervolgens zei dat ik ook gewoon werk, begon hij te vertellen dat hij 70 uur per week werkte en in zijn auto sliep.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler

Ongelezen bericht door vania »

vania schreef:hier net de 2e keer besteld
de 1ste keer ging leveren heel goed, hij was best op tijd
nu met de bestelling uitdrukkelijk gezegd dat ik van ma tot do tot 5 uur moet werken
en vrijdags tot 3 uur, komen ze vrijdag leveren om 14.45 :denken: dan is hier niemand thuis
dus een mailtje terug gedaan met de vraag of ze een half uurtje later kunnen komen, tot hier toe nog geen reactie gehad.

oke vandaag geleverd :N:
kwart voor 3 hadden ze gezegd, een half uurtje later kon absoluut niet :neenee:
dus ik een half uurtje vroeger gestopt, was op tijd thuis, buiten wat bezig met de honden en het onkruid :N: , werd half 4, niemand te zien, half 5 niemand te zien, naar Tim gebeld omdat ik nog naar de winkel moest, maar die kon niet zeggen wanneer er iemand zou komen, kon alleen zeggen dat hij vanuit Breda kwam, leuk nummer van de persoon gegeven, gebeld, antwoordapparaat, ondertussen was het kwart na 5 of zo en nog steeds niemand gezien, weer gebeld en ingesproken dat ik naar de winkel was en ze maar ff moesten wachten of het achter de poort moesten zetten, wij waren rond 6 uur terug thuis, nog steeds niemand geweest :denken: , dan maar wachten tot er iemand kwam, om 7 uur ging de bel (geweldig iemand dat de voordeur gebruikt :cheer: ) en was Theo er, hij zei me dat ze nooit geen uur konden zeggen en ze nooit "op tijd" zouden zijn, omdat dat heel erg afhangde van het verkeer, hoe druk het was en zo, nu werkt zijn TomTom blijkbaar alleen in NL en niet in Belgie (kan gebeuren, aluwel de vorige leverman, hier wel op TomTom geraakt was) is hij nog speciaal in de winkel in het dorp gaan vragen waar onze straat was omdat hij het niet wist, moet je weten dat hij dan dik 10min om rijd, omdat de autostrade waar hij afkwam, hier achter de "tuin" ligt :N: nog een leuk gesprek gehad met hem ook, hij zou ook "onze" route blijven doen en er rekening mee proberen te houden dat ik overdag werken ben en Jan ook en dat hij het dan zo in zou plannen dat hij zaterdags kan komen, omdat ik dan gewoon de hele dag thuis ben en dat vond ik wel leuk, hem ff de korte route terug naar de autostrade gewezen, zodat hij niet nog eens rond moest rijden

ik vond Tim vrij "kort" aan de telefoon, nam op een gegeven moment ook niet meer op, geen idee waarom, ik vind het ook vrij vreemd dat die mevr die de mails doet, zegt dat uur, terwijl zowel Tim als Theo zeiden dat het altijd een uur of 2 later kan zijn afhankelijk van het verkeer, als die vrouw van de mails dat gewoon zegt, rond dat uur gaat hij er zijn, weet ik dat ik nog ff "tijd" heb en niet van dat uur (nu 14.45) gaat hij er zijn, terwijl dat niet is, ook omdat ik uitdrukkelijk had gezegd wanneer ik thuis zou zijn en wanneer ik moest werken, maar daar houd zij blijkbaar geen rekening mee :piew:

verder ben ik wel helemaal tevreden, heb nog tips gehad over ons zwembad :smile: en hij had ook mooi pens bij ipv de kip die ik eerst besteld had
Afbeelding
kitty
Zeer actief
Mijn ras(sen): schapendoes
Contacteer:

Ongelezen bericht door kitty »

Hier gaat het prima. Ik werd donderdagochtend gebeld of ze donderdagmiddag om 2 uur konden komen. Ik dacht wel ergens rond die tijd thuis te zijn en anders zetten ze het gewoon voor de deur. Als ik niet thuis ben bellen ze me en weet ik dat het er staat. Mocht het iets ontdooien is dat nog geen probleem, vriest zo weer vast.
Ik ga er gewoon zelf vanuit dat ze nooit helemaal op tijd kunnen zijn, je hebt tenslotte met verkeer te maken. Bij mijn andere leverencier hoor ik niets. Die hebben een vaste dag om te bezorgen en dan moet ik maar afwachten. Ik vind een richttijd dus al behoorlijk luxe :wink:

De honden vinden het heerlijk en de kat heeft wat probeerpakjes, waar hij van smult. Daarbij is het heel goed vlees en heel goed betaalbaar. Ik ben dik tevreden :pffff:
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Wij gaan ook Lotgering proberen. Tot nu toe eigenlijk ng steeds brok gevoerd, maar hebben besloten nu de knoop door te hakken. Het lijkt een goede prijs-kwaliteitverhouding te hebben, dus we gaan de overstap maken. Eerst 1 hond en dan eens kijken hoeveel verschil we zien, mogen de anderen de brokken opmaken en daarna gaat alles over.
Zijn er meer mensen in Drenthe die het bestellen? Hoe gaat het hier met leveren wel op de afgesproken dag?
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka

Ongelezen bericht door Nawosh »

Ik bestelde het eerst samen met een vriendin die in Drenthe woont en volgens mij leverden ze het netjes op de afgesproken tijd.
Eergisteren heb ik de eerste bestelling rechtstreeks bij mij thuis laten bezorgen en ook dat was keurig op tijd.
Vriendelijke mensen ook.
Groetjes, Marjan
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik bestelde bij een verkooppunt in persingen en dat ging geweldig. als ik 's ochtends mailde en ze had genoeg voorraad kon ik dezelfde dag uit het werk langsrijden.
Afbeelding
ChantalBos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet

Ongelezen bericht door ChantalBos »

Gordonsetter23 schreef:

Heb tijd terug geprobeerd een afhaal afspraak te maken want dat doe ik normaal altijd met udo maar die was op vakantie.
Nou hij kon niks garanderen kon geen globale tijden noemen niets, en ik moest maar op hem wachten toen ik vervolgens zei dat ik ook gewoon werk, begon hij te vertellen dat hij 70 uur per week werkte en in zijn auto sliep.
En jij zou bij mij vlees ophalen, heb toen ook ineens niets meer van je gehoord...
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

ChantalBos schreef:
Gordonsetter23 schreef:

En jij zou bij mij vlees ophalen, heb toen ook ineens niets meer van je gehoord...

Ik beantwoord je even per pb want dat is even iets anders gelopen als dat jij nu wellicht denkt
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
naomi
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door naomi »

Heb nu 2 bestellingen gehad van Lotgering ,de eerste keer waren ze een uur telaat en de tweede keer 45 minuten ,maar ach ze moeten van ver komen.
En er kan altijd iets gebeuren onderweg.Kan me voorstellen dat ze nooit 100% op tijd kunnen zijn .
Ben al blij dat ze een indicatie van de tijd geven.
groetjes Naomi1 en een poot van Doeska
Shima
Zeer actief
Contacteer:

Wij gaan morgen de eerste bestelling plaatsen. :ok: Ben benieuwd wanneer we het krijgen.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Shima schreef:Wij gaan morgen de eerste bestelling plaatsen. :ok: Ben benieuwd wanneer we het krijgen.
ik woon niet in drenthe maar wel dichtbij wil je me laten weten hoe en wat?
Heb zelf ook belangstelling.
Afbeelding
gevni havanezers
Shima
Zeer actief
Contacteer:

Afgelopen maandag hebben we het besteld en woensdagmiddag zal het bezorgd worden. We hebben compleet met en compleet zonder pens besteld, ik ben benieuwd wat ons hondje ervan vindt. :D
Shima
Zeer actief
Contacteer:

Het vlees is geleverd. Rond een uur of 4 in de middag werd ons meegedeeld. Kwart over 4 was het er, heel knap dat ze het zo nauwkeurig konden voorspellen. :E:
Het eerste punt hebben ze verdiend :wink:
martineD
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): 2 Spaanse dames: Lety en Neiva

Ongelezen bericht door martineD »

Ik wil het ook gaan proberen, mijn hondje is een moeilijke eter maar tot nu toe gaat vers vlees er wel goed in. En de prijs is netjes, dus ik denk dat ik volgende week een bestelling ga plaatsen.
Afbeelding
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Ik heb 2 weken geleden mijn eerste bestelling geplaats, zou nog bericht krijgen wanneer het bezorgd zou worden.
Nou krijg ik vandaag om 17 uur een mail dat ze morgen al komen.... Doen ze dat altijd zo kort dag?
Ik moet morgen gewoon werken, ben wel 's ochtends thuis, dus ik hoop dat de chauffeur nog op tijd is. Vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar, zo kort dag krijg ik toch niets meer geregeld?
Naja, nu maar hopen dat hij op tijd komt.
Josee
Zeer actief
Mijn ras(sen): weimaraners
Contacteer:

Ongelezen bericht door Josee »

Ja dat is idd de normale gang van zaken, soms idd best lastig plannen .
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”