Na drie jaar mocht het oook wel...
FOTO'S!!! (ik vond het oude topic niet meer terug, dus vandaar een nieuw)
De ingang vroeger:

De ingang nu:

Er moet een ingebouwde kast komen van de ene tot de andere muur; daar komt de tweede ijskast en de diepvriezer in en het kuismateriaal, jassen en schoenen. Ow: en opgerommeld en geverfd moet er ook nog gedaan worden, maar daarvoor wacht ik op de kast!
De keuken, helemaal verliefd ben ik erop:
Vroeger:

Nu:
Vanop de vide te zien:

Vanuit de eetkamer:

Vanuit de keuken zelf:

De eetkamer:
Vroeger een donkere en vieze ruimte.
Nu een mooie open ruimte met vide!

Er schijnt constant licht van boven op de tafel, echt leuk. Als het donker is, kunnen we vanuit de stoel sterretjes kijken.
Er moet nog wel een blauw stale leuning aan de trap en rondom de vide komen, maar daarvoor moeten we naar beneden verhuisd zijn, anders is het sleuren met de kasten te moeilijk. Ow, en de kelderdeur moet er nog in.
De woonkamer, die spijtig genoeg niet tegen 1 september is klaargeraakt. Maar zoals jullie zien, gaat dat niet lang meer duren. Enkel nog verven en moluurtjes tegen de plafonds hangen.
Vroeger:

Nu:

De bureau
Spijtig genoeg moet daar nog veel aan gebeuren. En die wou ik ook tegen 1 september klaar, helaas helaas...
De dubbele deur wordt volgende maand geplaatst en in de herfstvakantie gaan we ze afwerken.
Vroeger:

Nu:

De trap vroeger en nu:

De bovenverdieping was al langer af, daar had ik dus al eens foto's van geplaatst. Enkel in de badkamer is er nog wat werk, maar niets dringend. (of misschien het verder isoleren van het dak... Daar stond vroeger ons tijdelijk keukentje.)
Buiten is er ook wel het één en ander veranderd, zal ik ook eens foto's van plaatsen.
De garage en het waskot/ berghok zijn klaar, maar dat vond ik niet de moeite om foto's van te nemen. Enkel de WC beneden laat nog op zich wachten.
De tuin wordt op dit moment aangepakt (bomen uittrekken en omheining verder zetten) en zal in de lente worden gelijkgetrokken en ingezaaid.
En wat vinden jullie ervan?
Ik ben er echt trots op, zeker omdat we alles (buiten ramen plaatsen en binnenmuren laten bepleisteren) zelf gedaan hebben.